کرملین: پوتین برنامه ای برای تبادل نظر با سران اوپک پلاس ندارد

به گزارش اسلیم فا، در پی به تعویق افتادن نشست اوپک، کرملین احتمال گفت وگوی میان ولادیمیر پوتین با سران اوپک پلاس را رد کرد.

کرملین: پوتین برنامه ای برای تبادل نظر با سران اوپک پلاس ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز سه شنبه پس از به تعویق افتادن جلسه اوپک خاطرنشان کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برنامه ای برای تبادل نظر های تلفنی با رهبران اوپک پلاس یا نمایندگان شرکت های نفتی روسیه ندارد.

او گفت: رئیس جمهور هنوز چنین تبادل نظر هایی را برنامه ریزی ننموده است. همانطور که می دانید معاون نخست وزیر [الکساندر]نواک مسئولیت امور را بر عهده دارد و همه مقدمات به عهده اوست.

پسکوف در پاسخ به ملاقات احتمالی پوتین با نمایندگان بخش نفت روسیه گفت که فعلا چنین برنامه ای وجود ندارد.

پیش از این، یک منبع نزدیک به اوپک اعلام نموده بود، کنفرانس ویدئویی اوپک پلاس که قرار است در آن در خصوص کاهش فراوری نفت تصمیم گیری گردد، از سه شنبه به پنجشنبه موکول شده است.

در بیانیه اوپک آمده است: دوازدهمین نشست وزیران اوپک و غیراوپک به روز پنجشنبه، 3 دسامبر 2020، در ساعت 14:00 به وقت محلی موکول شد.

گفته می گردد کشور های اوپک به دنبال تمدید 3 ماه دیگر کاهش فراوری نفت هستند که در حال حاضر 7.7 میلیون بشکه در روز است. انتظار می رود اوپک پلاس از اول ژانویه فراوری نفت را به 5.8 بشکه در روز کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1417

به "کرملین: پوتین برنامه ای برای تبادل نظر با سران اوپک پلاس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین برنامه ای برای تبادل نظر با سران اوپک پلاس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید