کشتی آزاد ایتالیا، تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارع

به گزارش اسلیم فا، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از عملکرد محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در رقابت های بین المللی کشتی آزاد ایتالیا تمجید کرد.

کشتی آزاد ایتالیا، تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارع

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ اتحادیه دنیای کشتی محسوب می گردد از دیروز در شهر رم شروع شد.

در روز نخست این مسابقات، رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم برگزار گردید که محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به مدال طلا دست یافتند.

اتحادیه دنیای در گزارشی به روی سایت خود به تمجید از عملکرد کشتی گیران ایران پرداخت و عنوان داشت: محمدحسین محمدیان در چهار ملاقات خود در ملاقاتهای مقدماتی به پیروزی رسید، این درحالی بود که وی کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد. محمدیان در ملاقات فینال نیز حریفی از بلاروس را مغلوب کرد تا اولین عنوان خود را در مسابقات رنکینگ به دست آورد.

امیرحسین زارع نیز نوزدهمین سالگرد تولد خود را با قهرمانی اش در این مسابقات که با شکست بلال ماخوف قهرمان دنیا از روسیه در فینال همراه بود، جشن گرفت، این در حالی بود که زارع در زمانی که تنها شش سال سن داشت، ماخوف پیروز شده بود که قهرمانی دنیا را از آن خود کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 678

به "کشتی آزاد ایتالیا، تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد ایتالیا، تمجید سایت اتحادیه جهانی از عملکرد محمدیان و زارع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید