کفاشیان: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با من صحبت نشده، تمایلی هم به بازگشت ندارم

به گزارش اسلیم فا، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می گوید که تمایلی به حضور مجدد در این فدراسیون ندارد، اما اگر از او درخواست یاری گردد، حاضر است در صحنه حاضر گردد.

کفاشیان: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با من صحبت نشده، تمایلی هم به بازگشت ندارم

علی کفاشیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه گفته می شود پس از تغییرات جدید در فدراسیون فوتبال بازگشت او به فدراسیون هم جدی شده و برای سرپرستی فدراسیون با او صحبت شده است، گفت: خیر، این موضوع جدی نیست و صحبتی هم با من نشده است. روز گذشته شنیدم آقای نبی مجدداً دبیرکل فدراسیون شده است. هم او تجربه دارد و هم بهاروند و فکر نمی کنم نیازی به حضور من باشد .

وی در مورد اینکه اگر درخواستی برای بازگشت او صورت بگیرد آیا به فدراسیون باز می شود یا نه، گفت: برای پیشبرد برنامه های فوتبال حرفی ندارم و حاضرم یاری کنم، اما همانطور که گفتم نیازی نیست .

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که بیش از یک سال است در فدراسیون حاضر نشده و با وجود استعفای شفاهی، هنوز استعفای کتبی و رسمی نداده در این خصوص و اینکه آیا به صورت قانونی می تواند سرپرست فدراسیون فوتبال شود، گفت: استعفایی نداده ام، اما وقتی من را نخواهند، بنده هم تمایلی به حضور در فدراسیون فوتبال ندارم. هرچند اگر لزومی باشد و بخواهند از تجربه ام استفاده نمایند، حرفی ندارم.

کفاشیان در مورد اینکه شرایط فوتبال را در شرایط فعلی پس از استعفای مهدی تاج، عدم برگزاری انتخابات، بحث اصلاح اساسنامه، تغییرات جدید و معلق شدن همه مسابقات به دلیل ویروس کرونا چگونه ارزیابی می نماید، به خبرنگاران گفت: اکنون به دلیل ویروس کرونا همه چیز متوقف شده است، اما کارهای فدراسیون را باید به سرعت انجام داد. باید کار اصلاح اساسنامه هرچه سریع تر انجام شود تا با برگزاری انتخابات تکلیف را تعیین نمایند. درست نیست که فوتبال ایران بدون مدیر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 963

به "کفاشیان: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با من صحبت نشده، تمایلی هم به بازگشت ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با من صحبت نشده، تمایلی هم به بازگشت ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید