کلاهبرداری مرتبط با کرونا در آمریکا به 100 میلیون دلار رسید

به گزارش اسلیم فا، ضرر آمریکا از کلاهبرداری ها و دزدی هویت های مرتبط با ویروس کرونا از زمان شروع پاندمی در ماه مارس تا به امروز به حدود 100 میلیون دلار رسیده است.

کلاهبرداری مرتبط با کرونا در آمریکا به 100 میلیون دلار رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق اعلام یک گروه حمایت از مصرف کنندگان، ضرر آمریکا از کلاهبرداری ها و دزدی هویت های مرتبط با ویروس کرونا از زمان شروع پاندمی در ماه مارس تا کنون به حدود 100 میلیون دلار رسیده و در روز های اخیر در بیشتر ایالت های این کشور شکایت های مربوط به کلاهبرداری مرتبط با کرونا 2 برابر شده است.

گزارش این گروه بر اساس داده های دولتی نشان دهنده حوزه وسیع فعالیت های کلاهبرداری مرتبط با کرونا است که از پیامک های مربوط به چک های تقلبی یاری های دولتی کرونایی گرفته تا آفر های فروش تقلبی و دارو های جعلی ویروس کرونا را شامل می گردد.

همان طور که انتظار می رفت، کالیفرنیا، فلوریدا، نیویورک، تگزاس و پنسیلوانیا، که در بین 50 ایالت آمریکا از همه پرجمعیت تر هستند، 5 هدف اصلی کلاهبرداران کرونایی در آمریکا بوده اند.

طبق داده های کمیسیون تجارت فدرال، از اواسط ماه مارس که سازمان بهداشت جهانی کرونا را پاندمی خاطرنشان کرد تا انتهای جولای، روی هم رفته بیش از 150،000 مورد کلاهبرداری مرتبط با ویروس کرونا صورت گرفته است.

طبق این گزارش این کلاهبرداری ها در کل 97.5 میلیون دلار به قربانیان خود ضرر زده اند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1219

به "کلاهبرداری مرتبط با کرونا در آمریکا به 100 میلیون دلار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری مرتبط با کرونا در آمریکا به 100 میلیون دلار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید