گوشی آنر 20 پرو با 12 گیگابایت در چین عرضه می گردد

به گزارش اسلیم فا، تقریبا همه هواداران گوشی های آنر با گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو آشنایی دارند. این نسخه ها پرچمداران جدید هواوی محسوب می شوند و امکاناتی متعدد دارند اما جالب است بدانید نسخه داخلی گوشی آنر 20 پرو تفاوت هایی با نسخه بین المللی دارد.

گوشی آنر 20 پرو با 12 گیگابایت در چین عرضه می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سری آنر 20 پرو تقریبا 2 هفته پیش به مخاطبان معرفی گردید، در حالی که اکثر تعیینات گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو مشابه بودند و هر دو نیز با 8 گیگابایت رم معرفی گردیدند اما به نظر می رسد ماجرا برای نسخه داخلی تا حدودی متفاوت است.

در عرصه جهانی آنر 20 پرو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد، اما در نسخه چین این رقم به 12 گیگابایت افزایش می یابد. البته تمامی تعیینات دیگر نسخه داخلی از جمله باتری، صفحه نمایش و چیپست و دوربین مشابه نسخه بین المللی خواهد بود.

با توجه به تنش های بین چین و ایالات متحده در عرصه تجارت و بازرگانی تعیین نیست که وضعیت فروش گوشیهای هواوی چگونه خواهد بود، اما پیشبینی می گردد آنر 20 و آنر 20 پرو از پرچمداران محبوب هواوی باشند و کاربرانی پرشمار حداقل در حوزه آسیا به خود اختصاص دهند.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 240

به "گوشی آنر 20 پرو با 12 گیگابایت در چین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر 20 پرو با 12 گیگابایت در چین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید