135 میلیارد تومان اعتبار، ارمغان سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان فاروج

به گزارش اسلیم فا، محمد علی شجاعی از اختصاص 135 میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر های شهرستانی به فاروج خبر داد و گفت: از این اعتبار، 45 میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیر ساخت و 90 میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود.

135 میلیارد تومان اعتبار، ارمغان سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان فاروج

به گزارش از ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست بررسی مسائل و مسائل شهرستان فاروج گفت : در سفر های شهرستانی در پی افزودن بخش های دیده نشده به مصوبات هستیم.

او در خصوص موضوع تنش آب در این شهرستان افزود: با توجه به اینکه یازده روستا فاقد شبکه آب هستند باید در یک برنامه دو ساله و ارائه طرح از سوی شرکت آبفای استان این موضوع پیگیری و حل شود.

شجاعی در ارتباط با شرکت سیمرغ بزگترین شرکت مرغداری خاورمیانه هم گفت: باید از صنایع بزرگ حمایت کرد تا ماندگار شوند لذا مشکل تامین آب این شرکت در شهرستان فاروج باید به فوریت حل شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه در راستا بهره مندی از ظرفیت های بالقوه باید حرکت کرد، گفت: شهرستان فاروج ظرفیت خاصی در حوزه صادرات زعفران و انگور دارد لذا باید سیاست های تشویقی برای کشاورزان و سرمایه گذاران در نظر گرفت تا سمت سرمایه گذاری این دو حوزه پیش بروند.

گفتنی است بازسازی خانه های عالم، احداث بازارچه زعفران با 32 غرفه با مدیریت بانوان، افزایش وام اشتغال بانوان، کاهش هزینه سرویس مدارس در روستا های شهرستان، ارائه تجهیزات به پارک بانوان، ساماندهی گلزار شهدا و توجه به صادرات زعفران و انگور، ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم، تجهیز بیمارستان فاروج از مهم ترین مصوبات دور دوم سفر استاندار خراسان شمالی به فاروج بود.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1878

به "135 میلیارد تومان اعتبار، ارمغان سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان فاروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "135 میلیارد تومان اعتبار، ارمغان سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان فاروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید