مقرون به صرفه ترین راه برای واردات از چین و دبی

به گزارش اسلیم فا، واردات از چین یکی از تجارت های سودآور برای ایرانیان است. ایران به علت داشتن روابط تجاری خوب با کشور چین بسیاری از محصولاتی که فراوری آنها در کشور کم یا وجود ندارد را از این کشور وارد می نماید. این باعث ترغیب بسیاری از بازرگانان شده تا برای تجارت با چین اقدام نمایند. قیمت پایین بسیاری از اقلام وارداتی از چین و بعلاوه فراوانی آنها باعث شده تا واردات از این کشور سودآور باشد.

مقرون به صرفه ترین راه برای واردات از چین و دبی

علاوه بر چین، دبی گزینه بعدی محبوب برای واردات است. واردات از دبی به علت نزدیکی به ایران از نظر مسافت و وجود اقسام گوناگونی از کالاها در آن می تواند به نفع تاجران باشد. آشنایی با کالاهای سودآور و مراحل واردات از کشور چین و دبی یکی از شروط اساسی برای مبادله تجاری با آنها است.

برای واردات از چین بدون گمرک در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید

مزایایی که با واردات از چین عایدتان می گردد

چین یکی از بزرگ ترین کشورهای فراورینماینده کالاها است که از سراسر دنیا مشتریان زیادی دارد. توانایی که کشور چین در فراوری کالاها دارد باعث شده تا لقب کارخانه دنیا را از آن خود کند. ایران نیز یکی از کشورهای واردنماینده اجناس چینی است.

قیمت پایین اجناس چینی یکی از مزایای تجارت با این کشور است. به علت وجود تعداد زیاد کارخانه های فراوریی اندازه عرضه بعضی از کالاها در چین همیشه در حال افزایش است. این علت خوبی برای قیمت پایین کالاهای این کشور است. البته قیمت کم کالاها تنها به این مورد ختم نمی گردد.

بلکه تعداد زیاد نیروهای ماهر و بعلاوه قانون هایی که دولت چین برای حمایت از فراوریات وضع نموده مانند کاهش مالیات ها و افزایش یارانه، در کاهش قیمت این اجناس نقش داشته است. تنوع بالای محصولات چینی، دومین مزیت واردات از این کشور است.

با واردات کالاهای متنوع از چین قادر خواهید بود تا انحصار فروش نوع خاصی از کالا را در دست بگیرید و سود آن را افزایش دهید. امکان سفارشی سازی کالاهای فراوریی چین از دیگر مزیت واردات این کشور است.

مراحلی که برای واردات از چین باید پشت سر بگذارید

قطعاً انجام هر کاری احتیاجمند طی کردن راستا آن است. برای واردکردن کالا از چین نیز باید مراحل قانونی آن را پشت سر گذاشت. در این مورد یاری گرفتن از شرکت های بازرگانی چون وانیکس می تواند در تسهیل و کاهش هزینه ها نقش مهمی را ایفا نماید. در ادامه مراحل واردات از چین را توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: انتخاب محصول

در اولین مرحله باید کالای مورد نظر که سوددهی خوبی داشته باشد را برای واردات انتخاب کرد. کالاهایی که رقابت برای آنها در بازار کمتر است و بعلاوه مشتریان زیادی دارد برای واردات مناسب تر است. واردات کالاهایی که متقاضیان زیادی ندارد می تواند باعث ضرر بیشتر در واردات گردد.

مرحله 2: خرید محصول

پس از انتخاب محصول باید آن را از یک فراورینماینده معتبر در کشور چین بخرید. شما می توانید به این کشورها سفرنموده و کیفیت محصولات را آنالیز کنید. به علت افزایش هزینه های سفر می توانید به وسیله شرکت بازرگانی وانیکس اقدام به واردات نموده تا سود شما از این تجارت افزایش یابد.

مرحله 3: حمل کالاها

برای حمل کالاها از چین روش های مختلفی وجود دارد. راه های زمینی، هوایی، ریلی و دریایی برای حمل کالاها از چین آماده شده است. حمل کالاها از راه زمینی باعث کاهش هزینه ها می گردد. راه هوایی می تواند انتخاب خوبی برای ارسال زودتر کالاها باشد. نکته قابل توجه این است که ارسال حجم زیاد کالا به وسیله دریا امکان پذیر است.

مرحله 4: ترخیص از گمرک

پس از ارسال کالاها و رسیدن آنها به گمرک باید مراحلی برای ترخیص آنها طی گردد. ترخیص کالاها از گمرک دردسرها و مزایای خاص خود را دارد. علاوه بر اینکه ترخیص از گمرک هزینه های زیادی را در پی دارد، زمان تحویل کالاها نیز طولانی شده که نگهداری طولانی آنها در گمرک موجب آسیب زیاد آنها می گردد.

پرسود ترین کالاها برای واردات ازن چین

اینکه بدانید برای واردات از کشور چین کدام کالاها مناسب است و سودآوری بیشتری دارد در موفقیت شما از واردات نقش پررنگی خواهد داشت. به طور قطعی نمی توان تعیین کرد که کدام کالا سود بیشتری نسبت به سایرین دارد. برای رسیدن به این نتیجه که سودآورترین کالاها برای واردات کدام است می توانید با تحقیق و یاری گرفتن از تجربه دیگران به این مورد مهم دست یابید.

شرکت وانیکس با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات می تواند در این زمینه اطلاعات سودمندی را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به آنالیز چند مورد از کالاهای سودده می پردازیم.

  1. محافظ صفحه نمایش گوشی

از آنجا که گوشی ها هواداران زیادی دارند و بعلاوه قیمت آنها در ایران کمی بالا بوده کاربران آن سعی می نمایند تا به خوبی از آن محافظت نمایند. یکی از ابزار محافظت از گوشی ها گلس ها هستند. با قراردادن گلس ها اندازه نگرانی نسبت به شکستن گوشی کاهش پیدا می نماید. با توجه به ارزش و تقاضای بالای گلس ها می توان گفت که واردات آن از چین می تواند سودآور باشد.

  1. وسایل آشپزخانه

آشپزخانه را به عنوان قلب خانه می دانند. از آنجایی که از این مکان محبوب و مهم برای طبخ و آماده سازی غذاها استفاده می گردد باید وسایل مخصوصی در آن قرار داد. در واقع با توجه به اهمیت آشپزخانه، وسایل مورد استفاده در آن از تقاضای بالایی برخوردار است. چین این وسایل را به اندازه زیاد و با قیمت مناسب فراوری می نماید که می توانید آن را وارد نموده و کسب سود کنید.

  1. جوراب

شاید به نظر عجیب باشد اما واردات جوراب می تواند به عنوان یک تجارت پرسود باشد. از دیرباز استفاده از جوراب مرسوم بوده و همچنان مشتریان زیادی برای آن وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که با توجه به تعداد زیاد رقبا می توانید جوراب های خاص و سفارشی را وارد نموده تا از این طریق سود بیشتری کسب کنید.

  1. دوربین های امنیتی

اگر سرمایه بالایی دارید واردات دوربین های امنیتی از چین می تواند برای شما سود خوبی داشته باشد. استفاده از این دوربین ها برای محافظ و افزایش امنیت است. در بیشتر ساختمان ها از چندین دوربین و در چند ضلع استفاده می گردد که باعث شده مشتریان آن بیشتر باشد.

آیا واردات از دبی منفعت مالی دارد؟

همان طور که در مقدمه صحبت کردیم یکی از منطقه ها محبوب برای واردات، دبی است. درواقع سودی که با واردات از دبی عاید بازرگانان می نماید قابل توجه است. در دبی کالاها با برندهای مختلف از بیشتر کشورها وجود دارد. ایران به علت تحریم ها نمی تواند به صورت مستقیم کالاهای مورد احتیاج خود را وارد کند.

دبی به عنوان یک پل ارتباطی میان ایران و سایر کشورها بوده و می توان از این طریق کالاهای مد نظر را وارد کشور کرد. بعلاوه تعرفه های گمرکی برای واردات از دبی بسیار کم است که باعث افزایش سود از تجارت با این منطقه شده است.

برای واردات از دبی با وانیکس کلیک کنید.

ته لنجی از دبی؛ مقرون به صرفه ترین راه برای واردات

واردات با ته لنجی از دبی یکی از راه هایی است که باعث می گردد هزینه های واردات از این منطقه کاهش قابل توجهی داشته باشد. در این روش هزینه های حمل کالا و بعلاوه ترخیص آن از گمرک به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. همان طور که از نام آن تعیین است واردات در این روش با استفاده از لنج ها انجام می گردد. تقریباً هیچ محدودیتی در این نوع واردات وجود ندارد. البته نکته قابل توجه این است که واردات اقلامی که مخالف با شئونات اسلامی باشد، ممنوع است.

برای واردات ته لنجی از دبی با برترین قیمت با وانیکس کلیک کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2166

به "مقرون به صرفه ترین راه برای واردات از چین و دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین راه برای واردات از چین و دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید