ارزیابی جوزف بورل از مذاکرات هسته ای در وین

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه ارزیابی خود از مذاکرات هسته ای وین را تشریح کرد.

ارزیابی جوزف بورل از مذاکرات هسته ای در وین

به گزارش خبرگزاری رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد فرایند مذاکرات جاری در وین گفت: خوش بین هستم، فرصتی وجود دارد که برای 2 هفته تا سرانجام ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی در نشست وزرای خارجه عضو اتحادیه اروپا در ادامه اضافه کرد: اما کارهای زیادی لازم است، زمان محدود است و امیدوارم مذاکرات وارد مرحله گفتگوهای بی وقفه شوند.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین ساعاتی پیش در پیامی توییتری بیان نمود: هیئت های روسیه و آمریکا در مذاکرات پیرامون توافق هسته ای امروز دوشنبه جلسه مفیدی را برگزار کرده و پیرامون پیشرفت های حاصله گفتگو کردند. مانند همیشه بحث ها کاری و مفید بودند.

میخائیل اولیانوف در پیام توییتری دیگری نیز از دیدار امروز خود با رؤسای هیات های مذاکره کننده انگلیس، فرانسه و آلمان (تروییکای اروپایی) در وین و گفتگو درباره برجام بازگشت به برجام خبر داد.

وی این دیدار را نیز گفتگوی مفید توصیف کرد.

وی پیشتر درباره گفتگوهای جاری در وین بود: کمیسیون مشترک برجام در جلسه خود دور جدیدی از مذاکرات مربوط به احیای کامل توافق هسته ای را آغاز کرده است. شرکت کنندگان در مورد لزوم تشدید فرایند مذاکرات توافق کردند. به نظر می رسد هیئت ها برای دستیابی به هدف آماده هستند تا هر زمان ممکن در وین بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1710

به "ارزیابی جوزف بورل از مذاکرات هسته ای در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی جوزف بورل از مذاکرات هسته ای در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید