استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار تهران

به گزارش اسلیم فا، ساز و کار استفاده از روش های متنوع ساماندهی محله بازار و اوراقچی ها در ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران آنالیز شد.

استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی، دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، فرمانده های نیروی انتظامی، مدیران فرمانداری و اداره کل ثبت اسناد، معاونان و مدیران شهرداری های منطقه 12 و 15، مدیران شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و مدیران سازمان نوسازی به همراه مدیران دفاتر توسعه محله ای برگزار گردید.

در این جلسه دو دستور کار آنالیز شد. موضوع ساماندهی بازار و تامین کسری خدمات این ناحیه و موضوع ساماندهی اوراقچی های فدائیان اسلام مورد آنالیز نهاده شد.

حمید گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران ضمن لزوم مشارکت همه دستگاه های دولتی و شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده، بر لزوم نگاه همه جانبه اجتماعی و مالی و شهری به صورت توامان و استفاده از منابع دستگاه ها در موضوع بازآفرینی تاکید نمود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه با اشاره به تهیه برنامه های توسعه در محله های بازار و فداییان اسلام توسط دفاتر توسعه، خواهان اجرای مصوبات پیشین کمیته از محل منابع مشترک دولت و شهرداری شد.

وی در این خصوص برای ساماندهی محدوده بازار، به برنامه های تدوین شده در سرفصل های ترافیکی، انتظامی، بهسازی محیطی و مدیریت بحران اشاره نمود و گفت: برای پیشبرد برنامه ها و مصوبات کمیته بصورت تعیین، بهتر است وظیفه هر دستگاه تعیین گردد تا پیگیری های لازم برای اقدامات مصوب صورت گیرد.

کریمی دبیر کل انجمن های اصناف و بازار نیز با اشاره به اهمیت بازار و اثرات فرا محدوده ای آن، تامین کسری تاسیسات روبنایی و زیربنایی این محدوده را از کمیته خواهان شد و اضافه نمود انجمن اسلامی اصناف و بازار تمام کوشش خود را برای پیگیری و هماهنگی لازم در جهت ساماندهی بازار را انجام خواهد داد.

در ادامه مدیران محله های بازار و فداییان اسلام، به ارائه گزارش ها اقدامات اجرا شده و برنام های پیشنهادی پرداختنتد و در خلال گزارش هر کدام از دستگاه های ذیمدخل در برنامه اقدام، در این خصوص نظرات خود را ارائه کردند.

معاون استاندار و رئیس کمیته ضمن تقدیر از زحمات مجموعه سازمان نوسازی، تاکید نمود: جدول برنامه های محدوده های بازار و فداییان اسلام پس از آنالیز توسط دبیر کمیته امنیتی و حقوقی، به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد و وظایف دستگاه ها باید تا حصول نتیجه پیگیری گردد.

در ادامه مقرر شد موارد طرح شده در جلسه، با حضور دبیر کمیته، مدیران دفاتر و راهبر های محدوده های بازار و فداییان اسلام، آنالیز گردد و پس از تایید برای اقدامات مربوطه، ابلاغ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 776

به "استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید