استقلال با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، در پی درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شد که پس از بحث و بررسی نکات زیر اعلام می شود.

استقلال با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد

1- باشگاه استقلال پس از دریافت درخواست جدایی جناب آقای فرهاد مجیدی، جلسات فشرده و مداومی با ایشان برگزار کرده که آخرین آن مربوط به روز گذشته در امارات بوده است. در این جلسات آقای مجیدی ضمن ابراز علاقه فراوان به باشگاه بزرگ استقلال و هواداران عزیز، فرصت مربیگری در امارات را باز شدن پنجره تازهی برای آینده حرفه ای خود عنوان کردند و همان طور که در بیانیه ایشان هم تاکید شده بود خواستار موافقت مدیریت باشگاه برای ورود به این جهت تازه شدند. در مذاکرات اخیر، ایشان همچنان بر این موضوع تاکید داشتند و در نهایت با وجود تلاش و مذاکره باشگاه نظر ایشان تغییر نکرد.

2- باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ایمان به توانایی های فرهاد مجیدی به عنوان یک جوان مستعد و پیروز ایرانی و به عنوان سرمایه باشگاه استقلال، جهتی بلندمدت را برای پیروزیت ترسیم کرد که قهرمانی در لیگ برتر نشانه بزرگی برای درستی این جهت بود. با وجود تمایل فراوان باشگاه برای ادامه این جهت با فرهاد مجیدی، اما اکنون ایشان مایل به تجربیات تازهی در حرفه خود است و باشگاه از آنجا که مجیدی را سرمایه بزرگ و آینده او را متعلق به استقلال می داند با نظر و تصمیم اعضای محترم هیات مدیره ضمن تشکر و تقدیر از زحمات فراوان او برای ایشان در ادامه جهت حرفه ای آرزوی پیروزیت می کند.

3- باشگاه استقلال به لطف خداوند و حمایت همه جانبه هواداران عزیز و گرانقدر خود به جهت پیش رو با قدرت برای فصل آینده ادامه خواهد داد و به همین منظور برای از دست ندادن زمان جابجایی و آماده سازی تیم، هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیر عامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی تازه را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت جابجایی مغتنم شمرده شود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2157

به "استقلال با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با جدایی فرهاد مجیدی موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید