افزایش 24درصدی تلفات جاده ای آذربایجان غربی

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 24درصدی تلفات جاده ای آذربایجان غربی و مرگ 628 نفر در جاده های این استان اطلاع داد.

افزایش 24درصدی تلفات جاده ای آذربایجان غربی

برای سفری دلچسب با تور تابستان 99 آذربایجان همراه شوید و از شهر زیبای باکو دیدن کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به افزایش میزات تلفات جانی در محورهای استان گفت: سال جاری در جاده های اصلی و روستایی استان شاهد 628 مورد تلفات جانی ناشی از سوانح رانندگی بودیم.

شکری علت عموم این سوانح را سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی دانست و اضافه نمود: نیمه نخست سال جاری در جاده های روستایی 280 مورد و در جاده های اصلی 348 مورد مرگ و میر داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در عرصه توسعه حمل و نقل روستایی، تمام شاخص های استانی رو به افزایش است، گفت: در بیشتر شاخص ها جزو استان هایی هستیم که بهترین عملکرد را در کشور داشتیم.

آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان، بیش از 3 هزار و 500 کیلومتر جاده اصلی، فرعی، بزرگراه و آزادراه است، در جاده های استان سالانه حدود 500 نفر جان خود را از دست می دهند و بیش از 10 برابر این عدد نیز مصدوم می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 750

به "افزایش 24درصدی تلفات جاده ای آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 24درصدی تلفات جاده ای آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید