بازدید 4 ساعتی دکتر مونسان از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در روز سوم

به گزارش اسلیم فا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بخش های مختلف سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید به عمل آورد.

بازدید 4 ساعتی دکتر مونسان از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در روز سوم

به گزارش خبرنگارانبه نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز آدینه 25 بهمن 98 و در سومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های ادارات کل میراث فرهنگی استان ها و نیز هنرمندان صنایع دستی و فعالان حوزه گردشگری نهاده شد.

او ابتدا به غرفه استان تهران رفت و با همراهی پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از غرفه های گوناگون بازدید کرد و با اشاره به اهمیت استان تهران در حوزه گردشگری خواهان برنامه ریزی برای تقویت رویدادهای گردشگری در تهران شد.

دکتر مونسان همچنین نقشه گردشگری استان تهران را رونمایی کرد که در این نقشه جاذبه های گردشگری و نیز اماکن فرهنگی تاریخی تهران معرفی شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سپس به غرفه استان سمنان رفت و با هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری شرکت کننده از این استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی ملاقات و گفت و گو کرد.

او در ادامه بازدیدهای خود به غرفه استان یزد رفت و ضمن گفت و گو با غرفه داران این استان کتاب راهنمای حقوقی سفر به ایران و کتاب دستورالعمل جهانی راه اندازی، بهره برداری و مدیریت اقامتگاه های بوم گردی ایران را رونمایی کرد.

دکتر مونسان همچنین به غرفه استان زنجان رفت و با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاونان این اداره کل، هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری این استان از نزدیک ملاقات و گفت و گو کرد.

بازدید از غرفه های استان سیستان و بلوچستان برنامه بعدی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود که دکتر مونسان با حضور در غرفه های این استان ضمن گفت وگو با مدیران و فعالان بخش دولتی و خصوصی گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان بر پیگیری تجاری سازی صنایع دستی در این استان با توجه به وجود هنر زیبای سوزن دوزی بلوچ تأکید کرد.

این مقام مسئول همچنین در غرفه سیستان و بلوچستان کتاب های راهنمای گردشگری این استان که به 5 زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و چینی منتشر شده را رونمایی کرد.

دکتر مونسان سپس به غرفه های استان کرمان سر زد و در ادامه به غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه از استان البرز رفت و ضمن ملاقات با فعالان گردشگری و نیز هنرمندان صنایع دستی استان البرز خواهان معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های این استان شد.

در این بازدیدها، ولی تیموری معاون گردشگری، محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی، قدرت ابراهیمی مشارو وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، علیرضا بای رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و تعدادی از مدیران کل ستادی و استانی حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 755

به "بازدید 4 ساعتی دکتر مونسان از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در روز سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 4 ساعتی دکتر مونسان از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در روز سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید