برد پرگل منچسترسیتی و توقف لیورپول برابر برایتون، پیروزی بایرن مونیخ و شکست دورتموند، برد اینتر مقابل ساسولو

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران- هتریک ریاض محرز و تاثیر فوق العاده او در جریان پیروزی منچسترسیتی برابر برنلی، مهم ترین اتفاق عصر امروز بود.

برد پرگل منچسترسیتی و توقف لیورپول برابر برایتون، پیروزی بایرن مونیخ و شکست دورتموند، برد اینتر مقابل ساسولو

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های منچسترسیتی و برنلی در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شاگردان گواردیولا به بردی پرگل دست پیدا کردند.

منچسترسیتی 1-0 برنلی | ریاض محرز در دقیقه 6: کوین دی بروین پاسی کلیدی به عمق خط دفاعی برنلی ارسال کرد تا محرز با یک بغل پا دروازه را باز کند.

منچسترسیتی 2-0 برنلی | ریاض محرز در دقیقه 22: ریاض محرز امروز در فرم فوق العاده ای واقع شده است. واکر توپ را با یک ارسال وارد زمین کرد تا محرز صاحب توپ شود. این وینگر الجزایری با تکنیک عالی خود مدافعان را از پیش رو برداشت تا با شوتی کات دار حساب کار را 2-0 کند.

منچسترسیتی 3-0 برنلی | بنجامین مندی در دقیقه 41: دید فوق العاده عالی کوین دی بروین زمینه ساز گل سوم سیتی شد. ارسال دی بروین به مقابل تیر دوم، باعث شد مندی سریع خودش را برساند و با یک ضربه آرام، گلزنی کند.

منچسترسیتی 4-0 برنلی | فران تورس در دقیقه 66: همکاری تیمی عالی که از واکر شروع شد و در نهایت با پاس ژسوس به فران تورس، به گل منجر شد. سیتی دوباره گلزنی های دیوانه وارش را شروع کرده است.

منچسترسیتی 5-0 برنلی | ریاض محرز در دقیقه 69: فیل فودن در حالتی نامتعادل ارسالی عالی به محوطه جریمه داشت که محرز با سرعت خودش را رساند و با ضربه سری محکم، هتریک خودش را تکمیل کرد.

- لیورپول تیم دوم جدول که پس از باخت خانگی به آتالانتا در لیگ قهرمانان همه هوادارانش را شگفت زده کرده بود، امروز به مصاف برایتون رفت. تیمی که علی رضا جهانبخش را در اختیار دارد و در رده شانزدهم جدول قرار داشت. هر دو تیم از این بازی پیروزی می خواستند و همه انتظار بازی جذابی را داشتند. دقیقه 10 بازی روی همکاری موپای و فیلیپس، توپ به کانلی رسید و او بخت گلزنی مناسبی پیدا کرد ولی ضربه اش به شکل عجیبی راهی اوت شد.

9 دقیقه بعد برایتون به ضربه پنالتی دست یافت. نیکو ویلیامز مدافع چپ جوان لیورپول روی کانلی مرتکب خطای پنالتی بچه گانه ای شد و داور هم در سوت خود دمید. موپای پشت توپ قرار گرفت و آن را بر خلاف جهت آلیسون بکر هم زد ولی توپ با اختلاف اندک از کنار تیر راهی اوت شد تا قرمزهای آنفیلد از خطر دریافت گل فرار کنند. بازی تا دقیقه 40 با تساوی بدون گل دنبال می شود. دقیقه 35 لیورپول به گل رسید. محمد صلاح پشت مدافعان صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک توانست دروازه برایتون را باز کند. گل مورد قبول تیم داوری قرار گرفت اما یک دقیقه بعد، وی ای آر صحنه را آفساید اظهار داشت. در نهایت نیمه اول با تسای بدون گل به اتمام رسید.

بازی در نیمه دوم متعادل دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند تا اینکه دقیقه 60 لیورپول به گل رسید و این بار مورد قبول واقع شد. اندری رابرتسون از سمت چپ توپ را بیرون محوطه جریمه به محمد صلاح رساند. ستاره مصری بلافاصله توپ را برای دیه گو ژوتا کاشت و او هم پس از یک حرکت عرضی، توپ را به کنج دروازه زد تا قرمزها را پیش بیندازد. این پنجمین گل ژوتا در لیگ بود. یورگن کلوپ دقیقه 65 محمد صلاح را بیرون کشید و سادیو مانه وارد میدان شد. این تعویض به مذاق صلاح خوش نیامد و او به شکلی واضح نارضایتی خحود را نشان داد. دقیقه 70 نوبت به ورودعلی رضا جهانبخش رسید. ستاره ایرانی جانشین آدام لالانا شد که هفت دقیقه تنها در میدان بود و پس از مصدومیت، مستقیم راهی رختکن شد.

دقیقه 80 ارسال از چپ مارش از مقابل سر جهانبخش عبور کرد و رابرتسون در ادامه توپ را به بیرون زد تا یک کرنر نصیب برایتون شود. کرنری که حاصلی نداشت. دقیقه 83 روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال رابرتسون این سادیو مانه بود که با ضربه سر توانست گلزنی کند. کمک پرچم نزد و داور هم گل را پذیرفت ولی پس از بررسی وی آر، به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازی به دقیقه 92 رسیده بود که رابرتسون با خطا روی ولبک پنالتی داد. داور پس از بازبینی صحنه متقاعد شد تا اعلام پنالتی کند. گراس پشت توپ قرار گرفت و توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در نهایت لیورپول در دیداری که دو گلش توسط وی ای آر مردود شد و یک پنالتی بر علیهش توسط وی ای آر اعلام شد برابر برایتون به تساوی رسید.

- ایرن مونیخ پیروزی خارج خانه مهمی کسب کرد اما تلفاتی هم در این راه داشت. در دیدار خارج خانه ای که لوکاس هرناندز و کورنتین تولیسو بار دیگر مصدوم شدند تا دست فلیک برای بازی های پیش رو بسته تر شود، بایرن مونیخ توانست مقابل اشتوتگارت به برتری برسد و صدرنشینی اش را حفظ کند.

اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ؛ تانگی کولیبالی 20`: سیلاس با ارسال یک پاس مورب زمینی دقیق، کولیبالی را صاحب موقعیت گلزنی کرد. مانوئل نویر که از دروازه بیرون آمد، دچار اشتباه محاسباتی شد و نتوانست با دور کردن توپ، مانع باز شدن دروازه اش شود و کولیبالی گل اول بازی را به ثمر رساند.

اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ؛ کینگزلی کومان 38`: در یک ضدحمله، توماس مولر توانست کینگزلی کومان را صاحب توپ کند و او پس از ورود به محوطه جریمه با فریب یک مدافع حریف، با شوتی زمینی دروازه اشتوتگارت را گشود.

اشتوتگارت 1-2 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 1+45`: روبرت لواندوفسکی پس از دریافت پاس کومان، با یک شوت محکم از راه دور، دروازه اشتوتگارت را فرو ریخت.

اشتوتگارت 1-3 بایرن مونیخ؛ داگلاس کاستا 88`: داگلاس کاستا پس از دریافت پاس سانه، در یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و پس از گذشتن سد یک مدافع، با شوتی زمینی دروازه حریف را باز کرد.

- کلن برای اولین برد خود در فصل جدید بوندسلیگا، تا تقابل با دورتموند صبر کرد. کلن با پیروزی 2-1 برابر دورتموند، از منطقه سقوط خارج شد. شاگردان مارکوس گیسدول با غافلگیر کردن دورتموند روی ضربات شروع مجدد، به سه امتیاز شیرین و ارزشمند دست یافتند.

دورتموند 0-1 کلن؛ سخیری (9): سانتر ماریوس وولف از روی نقطه کرنر، توسط سخیری در دهانه دروازه با یک ضربه پای راست به گل اول بازی تبدیل شد.

دورتموند 0-2 کلن؛ سخیری (61): بار دیگر سانتر وولف از روی کرنر به تیر دورتر رفت و دوباره سخیری با جایگیری عالی خود، یک دروازه خالی را رو به روی خود دید تا این بار با پای چپ گلزنی کند.

دورتموند 1-2 کلن؛ هازارد (74): رینا توپ را به سمت چپ محوطه جریمه برد؛ جایی که تورگان هازارد با یک ضربه زمینی کات دار پای راست، توپ را به زیبایی وارد دروازه تیم مهمان کرد.

- اینتر با ارائه یک بازی منظم در دفاع و حمله، توانست ساسولو را در خانه به سختی شکست دهد و این بازی می تواند یک نقطه عطف در این فصل آنها باشد. شاگردان کونته با این پیروزی ارزشمند مقابل تیم دوم، موقتا تا رده دوم بالا رفتند. از هفته نهم رقابت های سری آ ایتالیا، امروز از ساعت 17:30 اینتر در ماپی استادیوم میهمان ساسولو بود. با وجود آنکه ساسولو بیشتر مالک توپ بود اما اینتر در این بازی در خط دفاعی بسیار منظم و خوب ظاهر شد و در ضدحملات واقعا خط دفاعی ساسولو را آزار داد.

روملو لوکاکو در این بازی استراحت کرد تا مقابل گلادباخ آماده باشد. روبرتو گالیاردینی که در بازی قبلی مقابل ساسولو یک موقعیت طلایی را از دست داد، در این دیدار یک گل زیبا به ثمر رساند. استفانو سنسی هم با گذراندن ریکاوری اش امروز در دقیقه 85 به جای بارلا به میدان رفت و اریکسن نیز چند دقیقه زمان برای بازی به دست آورد. اینتر می تواند درصورت پیروزی مقابل گلادباخ در لیگ قهرمانان یک هفته فوق العاده را سپری کند و امیدها برای صعود در آن تورنمنت را تقویت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1419

به "برد پرگل منچسترسیتی و توقف لیورپول برابر برایتون، پیروزی بایرن مونیخ و شکست دورتموند، برد اینتر مقابل ساسولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرگل منچسترسیتی و توقف لیورپول برابر برایتون، پیروزی بایرن مونیخ و شکست دورتموند، برد اینتر مقابل ساسولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید