برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

به گزارش اسلیم فا، ایسنا/ این خبر پیرامون برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برای شما نوشته شده است.

برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

آیدین مهدی زاده، دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان درباره برگزاری نمایشگاه فروش آثار این دوره از جشنواره تشریح کرد: جشنواره ملی اسباب بازی معمولا بخشهای متنوعی دارد که شامل برگزاری نشست های علمی و تجلیل از اسباب بازی های برتر سال است که یک بخش از این جشنواره هم مربوط به نمایشگاه فروش اسباب بازی است، به این شکل که تولیدنمایندگان ایرانی می توانند در این بازار اسباب بازی های خود را بطور مستقیم در اختیار علاقمندان قرار دهند.

او ادامه داد: در این دوره به علت محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و آغاز ایام ماه مبارک رمضان این احتمال را میدادیم که نمایشگاه برگزار نگردد اما با همکاری و استقبال خوب تولیدنمایندگان داخلی صنعت اسباب بازی توانستیم نمایشگاهی را بصورت متمرکز در مساحت حدود دوهزار متر و با حضور بیش از 60 تولیدنماینده برگزار کنیم.

مهدی زاده مجدداً گفت: نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از یکشنبه 21 فروردین افتتاح می گردد و تا 28 فروردین ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه بعلت اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم، از حدود 17 تا 1 بامداد است تا به نوعی بتوانیم از افطار تا نزدیک سحر در خدمت مخاطبان و خانواده ها باشیم.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی درباره برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در کنار نمایشگاه فروش آثار اعلام کرد: در کنار این نمایشگاه که برای عرضه و فروش محصولات اسباب بازی داخلی برپا می گردد، برنامه های فرهنگی و هنری هم برگزار می کنیم تا بچه ها و خانواده ها در آن شرکت نمایند. در این راستا برنامه هایی مانند مسابقه یا کارگاه های هنری در نظر گرفته شده که بخشی از این کارگاه ها از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و بخشی از آن به همت مجموعه تولیدنمایندگان ایرانی برنامه ریزی شده است. بعلاوه در برنامه های جانبی سال جاری شاهد حضور برنامه ها و شخصیت های تلویزیونی محبوب بچه ها خواهیم بود و دست کم دو برنامه تلویزیونی مطرح و محبوب از محل نمایشگاه ملی اسباب بازی اجرای زنده خواهند داشت.

او در ادامه درباره تفاوت های این دوره از نمایشگاه ملی اسباب بازی نسبت به دوره های قبل گفت: هر سال سعی داریم ابتکارهایی به جشنواره ملی اسباب بازی اضافه و کم کنیم که همین امر موجب می گردد جشنواره حالت طبیعی و سیالی داشته باشد، برای مثال سال جاری برگزاری نمایشگاه ملی اسباب بازی با ماه رمضان همراه شده و سعی داریم متناسب با این شرایط تجربه های متفاوتی برای مخاطبان رقم بزنیم.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی افزود: اسباب بازی های موجود در این دوره نسبت به سالهای گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در کنار حضور تعداد مشخصی از شتاب دهنده ها (استارت آپ ها) در نمایشگاه، میتوان گفت که هفتمین نمایشگاه ملی اسباب بازی گردهمایی تولیدنمایندگان برتر صنعت اسباب بازی کشور است.

مهدی زاده در سرانجام درباره توجه ویژه به کیفیت اسباب بازی ها در نمایشگاه این دوره گفت: رویکرد کلی جشنواره سال جاری بر یک جریان کیفی بوده است. سالهای گذشته ما به نوعی بدنبال حضور حداکثری تولیدنمایندگان صنعت اسباب بازی در نمایشگاه بودیم اما سال جاری با رایزنی هایی که انجام شد و بودجه ای که اختصاص پیدا کرد، روی سطح کیفی آثار متمرکز شدیم و نگاه کاملا گزینشی داشتیم و سعی کردیم اسباب بازی ها را با وسواس بیشتر انتخاب کنیم تا منتخبی از برترین تولیدات صنعت اسباب بازی در این دوره عرضه گردد، درنتیجه شرمسار تولیدنمایندگان زیادی شدیم که علاقه داشتند در نمایشگاه حضور پیدا نمایند اما یا کیفیت آثارشان در حد لازم نبود یا تعداد تولیداتشان کم بود. البته با کمی فاصله زمانی سعی داریم نمایشگاه عمومی تری برگزار کنیم که در آنجا می توانیم شاهد حضور حداکثری تولیدنمایندگان صنعت اسباب بازی باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2129

به "برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید