بیش از 17 هزار نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند

به گزارش اسلیم فا، در پی شیوع ویروس کرونا، مقام های روس، محدودیت هایی را برای پروازهای بریتانیا، آمریکا و امارات عربی متحده وضع کردند و بیش از 17 هزار نفر را نیز تحت نظارت پزشکی قرار دادند.

بیش از 17 هزار نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی شیوع ویروس ناشناخته کووید-19، مقام های روسیه محدودیت هایی را برای پروازهای بریتانیا، آمریکا و امارات متحده عربی وضع کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، مسئولان خدمات نظارت بر رفاه و آسایش مصرف کنندگان فدرال روسیه امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که در پی شیوع ویروس کرونا، بیش از 17 هزار نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند.

سازمان نظارت بر رفاه و آسایش مصرف کنندگان روسیه بیان کرد: تا به امروز در سال 2020، 56 هزار و 991 نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی بوده اند. از 17 ماه مارس (27 اسفندماه)، 17 هزار و 904 نفر همچنان تحت نظارت پزشکی هستند.

این سازمان فدرال روسیه، نظارت پزشکی را برای تمامی شهروندانی که از کشورهایی با شمار زیادی از مبتلایان به کرونا بازگشته اند، ضروری می داند و به آنها گفته می گردد در خانه هایشان قرنطینه شوند و هرگونه علائمی از بیماری حاد تنفسی را گزارش دهند.

اواخر دسامبر 2019، ویروس ناشناخته کرونا در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و هزاران نفر جان خود را در آنجا از دست دادند و این ویروس به صورت تدریجی در تمامی دنیا شیوع پیدا نموده است و تقریباً بیش از 130 کشور دنیا را درگیر نموده است و هم اکنون حدود 200 هزار نفر از مردم دنیا به این ویروس آلوده شده اند و نزدیک به هشت هزار نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده اند.

روسیه اعلام نموده است که 114 نفر از شهروندان این کشور به ویروس کووید-19 مبتلا شده اند اما تا به امروز این ویروس در این کشور قربانی نداشته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 935

به "بیش از 17 هزار نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 17 هزار نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید