تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ناوگان آتش نشانی ملایر

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ناوگان آتش نشانی اطلاع داد و گفت: چهار دستگاه خودروی نیمه سنگین آمیکو به صورت شاسی در سال 97 خریداری شد تا با هدف سرعت عمل بخشیدن به نیازهای 125، به ناوگان خودرویی و عملیاتی و امدادی سازمان افزوده گردد.

تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ناوگان آتش نشانی ملایر

حسین روستائی در گفت و گو با خبرنگاران، در این رابطه اضافه نمود: به تازگی یکی از این خودروها تجهیز و آماده به کار شده است و به منظور مأموریت های عملیاتی به ناوگان خودرویی آتش نشانی اضافه شد و مورد بهره برداری نهاده شد.

وی ابراز امیدواری کرد که پیرو همین اقدام هرچه زودتر سه خودروی دیگر تجهیز و آماده گردد تا بتوانیم با سرعت عمل و کیفیت بیشتر به شهروندان خدمات ارائه دهیم .

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی روزانه در شهر توسط پرسنل سازمان آتش نشانی اشاره و اظهار کرد: از 27 اسفندماه 98 تا به امروز به صورت روزانه و شیفتی پرسنل آتش نشانی ملایر نسبت به ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر با هدف کنترل و مبازه با شیوع بیماری کرونا اقدام می نمایند.

روستائی اظهار داشت: بر حسب دستور شهردار و تدابیر امنیتی و اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی ملایر، اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و خیابان ها به منظور پیشگیری از گسترش کروناویروس به صورت روزانه و متوالی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 944

به "تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ناوگان آتش نشانی ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز یک دستگاه خودروی آمیکو در ناوگان آتش نشانی ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید