تجهیز یک مرکز واکسیناسیون از سوی اتاق زنجان

به گزارش اسلیم فا، رئیس اتاق زنجان گفت: این اتاق در راستای رسالت های اجتماعی اتاق و عملیاتی کردن برنامه ها، یک مرکز واکسیناسیون عمومی از سوی اتاق زنجان طی هفته های گذشته تجهیز و طی روزهای آینده با رسیدن واکسن کار خود را شروع می نماید.

تجهیز یک مرکز واکسیناسیون از سوی اتاق زنجان

علی یگانه فرد با بیان اینکه اتاق همیشه در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور داشته و تجهیز مرکز واکسیناسیون هم در ادامه عمل به رسالت های اجتماعی اتاق انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: با شروع به کار این مرکز و واکسینه شدن هرچه سریعتر مردم، گام های عملیاتی در مبارزه با این ویروس تسریع گردد و بخش خصوصی استان هم در کنار مسولان در ریشه کن کردن این بیماری نقش خود را ایفا خواهد نمود.

او با بیان اینکه اتاق زنجان همیشه در رسالت ها و وظایف اجتماعی خود برنامه های جدی داشته و سعی نموده تا به برترین نحو ممکن بازوی عملیاتی در مبارزه با این ویروس در استان باشد، توضیح داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کووید 19 در ایران و استان زنجان، این اتاق دست به کار شده و با اقدامات مختلفی از توزیع ضدعفونی تا تجهیز مرکز واکسیناسیون در مبارزه با این ویروس گام برداشته و کوشش داشته تا به هر اسمی از بار مسائل شیوع این ویروس در جامعه کاسته گردد.

یگانه فرد، توزیع ضدعفونی کننده به صورت رایگان، ایجاد ایستگاه های سلامت، توزیع برشورهای آموزشی، توزیع ماسک در چند مرحله، یاری های مومنانه، مشارکت در طرح غربالگری و پیشگیری از شیوع ویروس و ... را از جمله اقدامات انجام گرفته از اسفندماه 98 اسم کرد و گفت: در حمایت از فعالان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی هم اتاق بازرگانی زنجان پیشنهادات مختلفی از جمله امهال تسهیلات بانکی با توجه به شیوع ویروس و آسیب های وارده به فعالان مالی و ... را پیشنهاد کرد که با استقبال مسولان روبرو شد و عملیاتی شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1793

به "تجهیز یک مرکز واکسیناسیون از سوی اتاق زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز یک مرکز واکسیناسیون از سوی اتاق زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید