ترابی: چرا اول فصل که نتیجه نمی گرفتیم از مهندسی نتایج حرف نمی زدند؟، دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم

به گزارش اسلیم فا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطرح کردن بحث مهندسی نتایج ناجوانمردانه است و چرا در ابتدای فصل که نتیجه نمی گرفتیم این حرف ها را نمی زدند.

ترابی: چرا اول فصل که نتیجه نمی گرفتیم از مهندسی نتایج حرف نمی زدند؟، دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم

مهدی ترابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط فعلی مسابقات لیگ برتر و تعطیلی دوماهه این بازی ها گفت: فعلا که چاره ای وجود ندارد و این شرایط در بیشتر لیگ های جهان دیده می گردد. ما هم در این مدت در قرنطینه بودیم و تمرینات را در خانه انجام دادیم تا حداقل از لحاظ بدنی کمتر افت کنیم. متاسفانه این تعطیلی به ضرر تیم ما تمام شد چون فرایند خوبی داشتیم و می توانستیم نتایج خوب مان را ادامه دهیم. امیدوارم دوباره همه چیز به شرایط طبیعی برگردد.

وی در خصوص اینکه بیشتر تیم ها معتقدند که اگر لیگ نیمه کاره بماند، نباید تکلیف تیم قهرمان مشخص گردد مطرح کرد: ظاهرا برنامه فیفا و AFC این است که بازی ها ادامه پیدا کند. تیم ما لایق قهرمانی است و برای رسیدن به این عنوان خیلی زحمت کشیده ایم، شرایط جدول هم همه چیز را نشان می دهد و اگر این اختلاف امتیاز را نادیده بگیرند و بدون مشخص تیم قهرمان لیگ را تمام نمایند، این کار درست نیست. البته منتظر آغاز بازی ها هستیم تا قهرمان شویم.

ترابی در ارتباط با بحث مهندسی نتایج پرسپولیس که توسط بعضی از رقیبان این تیم مطرح شده است، تاکید نمود: ما در ابتدای فصل با تغییر سرمربی روبرو شدیم و نتایج خوبی هم نگرفتیم، چرا آنهایی که این بحث را مطرح کردند، آن موقع هیچ حرفی نزدند. تیم ما با کوشش بازیکنان، کالدرون، یحیی گل محمدی و دیگر اعضای پرسپولیس نتایج خوبی گرفت و در نهایت به صدر جدول رسید. زمانی که خیلی از تیم ها به فکر تعطیلی لیگ بودند ما زحمت می کشیدیم و توانستیم در دو بازی آخر هم 6 امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیش بینی اش از حکم کمیته استیناف و اینکه چقدر احتمال می دهد ملاقات سپاهان و پرسپولیس تکرار گردد، توضیح داد: بعید می دانم این بازی تکرار گردد. همه چیز در آن بازی مشخص بود و ما تا آخرین لحظه برای بازی صبر کردیم ولی سپاهان به زمین مسابقه نیامد. امیدوارم حکم کمیته استیناف منصفانه باشد.

ترابی در قسمت دیگری از حرف هایش در خصوص اینکه گفته می گردد با پیشنهاد چند تیم اروپایی روبرو شده است، گفت: من اطلاعی از این پیشنهادها ندارم و مدیر برنامه هایم این موضوع را پیگیری می نماید. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و در سرانجام فصل با باشگاه صحبت خواهم کرد تا در نهایت یک تصمیم خوب بگیریم که نه من ضرر کنم نه باشگاه پرسپولیس.

وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در کدام لیگ اروپایی بازی کند؟ گفت: من دوست دارم یک روز بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کنم. فعلا که در خدمت پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است که با این تیم قهرمان لیگ شوم. الان هم صحبت در خصوص آینده درست نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1044

به "ترابی: چرا اول فصل که نتیجه نمی گرفتیم از مهندسی نتایج حرف نمی زدند؟، دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: چرا اول فصل که نتیجه نمی گرفتیم از مهندسی نتایج حرف نمی زدند؟، دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید