با یامگا و گشتات، استقلال فرانسوی می گردد

به گزارش اسلیم فا، حضور دو بازیکن فرانسوی در استقلال تا حد زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو نفر امروز وارد تهران می شوند تا رسماً با استقلال قرارداد ببندند.

با یامگا و گشتات، استقلال فرانسوی می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، همان طور که قبلا نوشته بودیم استقلال در پست وریا غفوری یک وینگر و مدافع راست به نام کوین یامگا را در نظر گرفته که فرهاد مجیدی و گابریل پین هم او را پسندیده اند. اگر مشکل خاصی ایجاد نگردد او را به زودی در باشگاه استقلال و در تمرینات این تیم خواهیم دید. این بازیکن فرانسوی سرعت خوبی دارد و از تجربه مناسبی بهره می برد و به همین دلیل استقلالی ها قصد دارند احمد موسوی مدافع راست خود که یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد رابه طور قرضی به تیم دیگری واگذار نمایند. البته شاید حضور یامگا باعث گردد تا پست وریا غفوری در استقلال تغییر کند.

دیگر بازیکن فرانسوی که در راه تهران است، کسی نیست جز رودی گشتات مهاجم بلندقامت تیم های بلکبرن ، استون ویلا و میدلزبورو که فصل گذشته در یونان بازی می کرد. از این مهاجم فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد گلزن قهاری است ولی به هر حال قضاوت در خصوص این مهاجم زود است و باید این مهاجم 193 سانتی متری و 32 ساله را در ترکیب استقلال و پس از بازی برای این تیم قضاوت کنیم.

مسلما با حضور این دو بازیکن فرانسوی استقلال سر و شکل فرانسوی پیدا خواهد نمود. فرانسه همین چند روز قبل با غلبه بر اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا باردیگر در قاره سبز آقایی کرد و حالا استقلالی ها هم قصد جذب 2 بازیکن این کشور را دارند تا با استفاده از آنها تیم خود را تقویت نمایند. البته پیش از این استقلال یک مهاجم مجارستانی را هم می خواست که از نظر اقتصادی باشگاه به توافق نرسید و فرهاد مجیدی بعد از این دو بازیکن فرانسوی حالا یک مهاجم خارجی دیگر هم می خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1912

به "با یامگا و گشتات، استقلال فرانسوی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یامگا و گشتات، استقلال فرانسوی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید