ترامپ حاضر بود برای فرار از سخنرانی ترزامی پول بدهد!

به گزارش اسلیم فا، ایسنا نوشت:ترامپ و ترزا می در دوران تصدی روابط سنگینی داشتند به طوری که ترامپ بارها در اظهارات عمومی و همچنین تبادل نظر با دیگر رهبران دنیا از همتای انگلیسی خود انتقاد کرد.

ترامپ حاضر بود برای فرار از سخنرانی ترزامی پول بدهد!

به گزارش اسپوتنیک، پیرس مورگان، مجری مشهور سابق برنامهصبح بخیر انگلیس می گوید: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته بود حاضر است 100 هزار پوند بدهد تا به سخنرانی ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس گوش ندهد.

مورگان که روابط محبت آمیز ای با چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا داشت در مقاله ای برای اکسپکتیتور نوشت که یک بار به ترامپ گفته است که ترزا می از زمان ترک دفتر نخست وزیری بیش از 100000 پوند (141،000 دلار) برای سخنرانی هایش گرفته و ترامپ پاسخ داد: شوخی می کنی؟ من 100000 پوند می دهم تا حرف های او را نشنوم!

پیرس مورگان همچنین ادعا کرد که وقتی به ترامپ گفته که نخست وزیر می از زمان استعفا در سال 2019 بیش از 1 میلیون دلار از محل سخنرانی هایش درآمد داشته او مبهوت شده است.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که می سالانه 120،000 دلار از دفتر سخنرانان واشنگتن دریافت می نماید. همانطور که قبلاً اشاره شد ، روابط دونالد ترامپ و ترزا می با فراز و نشیبهایی روبرو شد ، هر دو سیاستمدار در خصوص موضوعات مختلفی از جمله بریگزیت ، نشت اطلاعات حساس و تروریسم درگیر شدند. دیلی تلگراف در گزارشی براساس یک سند مخفی افشا شده نوشت: ترامپ در یک مکالمه تلفنی با همتای خود چنان رفتار کرد که تقریباً او را به گریه انداخت.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1741

به "ترامپ حاضر بود برای فرار از سخنرانی ترزامی پول بدهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ حاضر بود برای فرار از سخنرانی ترزامی پول بدهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید