تمرین تیم امید:غیبت بازیکنان پدیده و پیکان

به گزارش اسلیم فا، اللهیار صیادمنش هم در تمرینات تیم امید غیبت دارد اما با نظر پزشکان به مسابقات انتخابی المپیک می رسد و مسئله ای برای همراهی تیم امید نخواهد داشت.

تمرین تیم امید:غیبت بازیکنان پدیده و پیکان

مصدومیت طاهرخانی، بازگشت ساکی

تمرین تیم امید در اردوی نهایی این تیم پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 از ساعت 11 امروز (شنبه) در مرکز ملی فوتبال و در زمین شماره یک این مرکز آغاز شد.محمد خدابنده لو و امیر روستایی، دو بازیکن پیکان در این تمرین حضور نداشتند. همچنین مهدی مهدی خانی و محمد آقاجانپور، بازیکنان پدیده دیگر نفراتی بودند که در تمرین غایب بودند.

امید نورافکن، کاپیتان تیم امید که استقلال را در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کرد، برای ریکاوری در تمرین تیم امید حضور یافت. این بازیکن از فردا(یکشنبه)در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد تا آبی پوشان را مقابل العین همراهی کند. این بازیکن پس از دیدار استقلال - العین با تعامل کادرفنی تیم امید و استقلال، شاگردان کرانچار را تا انتها مسابقات مقدماتی المپیک همراهی می نماید.

در تمرین امروز تیم امید 24 بازیکن حضور داشتند که به نوعی می توان گفت جزو تمریناتی بود که بیشتر نفرات در اختیار کادرفنی بودند. پیش از آغاز تمرین و تا زمانی که کادرفنی دستور آغاز تمرینات را بدهد، بازیکنان به صورت اختصاصی کار با توپ انجام می دادند تا برنامه های تمرینی آنها تعیین گردد.

حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم امید به دلیل مصدومیت جزئی تمرین نکرد و در کنار زمین نظاره گر تمرین هم تیمی هایش بود. گفته می گردد او مشکل کوچکی در ناحیه همسترینگ دارد.اللهیار صیادمنش هم در تمرینات تیم امید غیبت دارد اما با نظر پزشکان به مسابقات انتخابی المپیک می رسد و مسئله ای برای همراهی تیم امید نخواهد داشت.نبی ساکی، بازیکن نفت آبادان که با وجود مصدومیت در اردوی تیم امید حضور دارد، از امروز تمرینات خود را آغاز کرد که رضا شاهرودی با این بازیکن به صورت اختصاصی کار می کرد.

در فوتبال درون تیمی، وحید نامداری دچار آسیب دیدگی از ناحیه بینی شد که پزشکان تیم امید اعلام کردند بینی او دچار شکستگی شده است. البته بینی او را در کنار زمین مداوا کردند تا برای عکسبرداری به بیمارستان منتقل گردد.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 185

به "تمرین تیم امید:غیبت بازیکنان پدیده و پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین تیم امید:غیبت بازیکنان پدیده و پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید