توزیع 382 هزار بسته فرهنگی در بین گردشگران نوروزی مازندران

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: 382 هزارو 420 بروشور فرهنگی ایام نوروز در بین گردشگران استان توزیع شد.

توزیع 382 هزار بسته فرهنگی در بین گردشگران نوروزی مازندران

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا در سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، احد جاودانی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی مازندران، گفت: برنامه های کمیته فرهنگی و هنری ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز 95 با مسئولیت اداره کل ارشاد مازندران از 27 اسفند شروع و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی اضافه نمود: برپایی سفره هفت سین، مسابقه فرهنگی، نمایشگاه کتاب، نمایش های خیابانی، برگزاری کنسرت و جنگ شادی در سراسر استان بعضی از برنامه های فرهنگی در استان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره استقبال چشمگیر مردم و مسافران از فیلم های اکران شده در سینماهای استان اضافه نمود: سینماهای سپهر ساری، بهمن بهشهر، بهمن آمل، آزادی بابل، شقایق بابلسر، دنیا نمای چالوس، مجتمع فرهنگی هنری قائم شهر، مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم نور، مجتمع فرهنگی و هنری الغدیر جویبار و شقایق نوشهر فیلم های سینمایی به نمایش گذاشته شد.

جاودانی گفت: فیلم های من سالوادور نیستم، کوچه بی نان ، بیداری، خشم و هیاهو و شیفت شب از جمله فیلم هایی بودند که بیشترین اکران را بر روی پرده سینما به خود اختصاص دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برنامه های فرهنگی بسیاری نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا شد که تا کنون 382 هزارو 420 بروشور فرهنگی میان مسافران و گردشگران استان توزیع شد.

وی اعلام کرد: روز گذشته نیز 3 کنسرت برای مردم و مسافران نورزی در استان با اجرای دنیابخش در نور، شهرام شکوهی در تنکابن و محمدعلیزاده در ساری اجرا شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 766

به "توزیع 382 هزار بسته فرهنگی در بین گردشگران نوروزی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 382 هزار بسته فرهنگی در بین گردشگران نوروزی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید