تونس، درگذشت همسر السبسی، تکذیب نتایج اولیه انتخابات خارج از کشور

به گزارش اسلیم فا، پسر رئیس جمهور فقید تونس و رهبر حزب النداء این کشور از فوت مادرش اطلاع داد، از سوی دیگر هیئت عالی انتخابات تونس اخبار مربوط به نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری در خارج از این کشور را تکذیب کرد.

تونس، درگذشت همسر السبسی، تکذیب نتایج اولیه انتخابات خارج از کشور

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حافظ السبسی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی فیسبوک نوشت: مادرم، خانم شدلیه همسر محمد الباجی السبسی رئیس جمهور فقید تونس صبح امروز درگذشت.

وی به شبکه خبری ارم نیوز تونس گفت: مادرم صبح امروز سکته کرد و هنگام انتقال به بیمارستان نظامی در تونس دار فانی را وداع گفت.

هنوز خبری درباره مراسم تشییع و تدفین همسر رئیس جمهور فقید تونس منتشر نشده است.

محمد الباجی السبسی رئیس جمهور 92 ساله تونس در 25 ژوئیه 2019 فوت کرد.

از سوی دیگر، فاروق بوعسکر عضو هیئت عالی انتخابات تونس با اشاره به انتشار بعضی اخبار و گزارش ها در مورد اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری تونس در خارج از این کشور گفت: این اخبار و گزارش ها عاری از صحت است.

وی در گفت وگو با روزنامه الصباح تونس اضافه نمود: روند انتخابات در خارج از کشور تا سرانجام یکشنبه(امروز) ادامه خواهد داشت. پس از سرانجام رأی گیری صندوق ها با 5 قفل مهر و موم می شوند سپس شمارش آرا آغاز خواهد شد.

تونسی های مقیم خارج از این کشور طی آدینه و شنبه 22 و 23 شهریورماه در مراکز رأی گیری در 49 کشور دنیا حضور یافتند تا رئیس جمهور آینده کشورشان را مشخص نمایند.

به نوشته همین روزنامه تونسی تیم فوتبال الترجی این کشور هرگونه حمایت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نفع یا ضرر دیگری را رد و بیان کرد: این تیم موضع یکسانی نسبت به نامزدهای انتخاباتی و احزاب سیاسی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 435

به "تونس، درگذشت همسر السبسی، تکذیب نتایج اولیه انتخابات خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونس، درگذشت همسر السبسی، تکذیب نتایج اولیه انتخابات خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید