نخست وزیر ارمنستان کناره گیری می نماید

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران- نخست وزیر ارمنستان از تصمیمش برای استعفا در ماه آینده میلادی و باقی ماندن در این سمت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام ماه ژوئن اطلاع داد.

نخست وزیر ارمنستان کناره گیری می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از فرانس 24، این در حالی است که ارمنستان از زمانی که نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور درماه نوامبر به امضای توافق آتش بس حاصل شده با میانجی گری روسیه با جمهوری آذربایجان به منظور سرانجام دادن به شش هفته جنگ در قره باغ پرداخت درگیر ناآرامی سیاسی بوده است.

اوایل ماه جاری میلادی نخست وزیر ارمنستان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام را که به گفته وی بهترین راه خروج از شرایط سیاسی داخلی است، گفت.

بر اساس گزارش رسانه ها پاشینیان در طی بازدید از یک منطقه در شمال غرب ارمنستان به روستاییان این منطقه گفت که در ماه آوریل کمی قبل از برگزاری این انتخابات استعفا خواهد نمود.

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده در فیسبوک پاشینیان در این صحبتهایش گفت: هدف من از این استعفا صرفا استعفا کردن نیست بلکه هدفم تسهیل برگزاری انتخابات زودهنگام است. من همچنان به عنوان نخست وزیر موقت به کارم ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1606

به "نخست وزیر ارمنستان کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ارمنستان کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید