ثبت نام 196 داوطلب در ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران-بخشدار قلعه نو گفت: 196 داوطلب در ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو ثبت نام کردند.

ثبت نام 196 داوطلب در ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو ضمن تشکر از حضور پرشور زنان و مردان شهر و روستاهای بخش قلعه نو، بنا بر مستندات مقایسه ای دوره پنجم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با ابراز خرسندی از حضور جوانان مومن انقلابی، اظهارکرد: تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی دوره پنجم دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش قلعه نو 149 نفر بوده است و تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش قلعه نو 196 نفر است.

وی با اشاره به گزیده ای از سخنان رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، افزود: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم چه در شهر و چه دربخش و روستا نیست.

بخشدار قلعه نو خاطر نشان کرد: وظایفی که برای شوراها در قانون ذکر شده، همان وظایفی است که اگر شوراهای ما ان شاالله بتوانند این وظایف را به طور کامل به انجام برسانند، بسیاری از مسائل جاری مردم برطرف خواهد شد و این موارد را قانون گذاران با دقّت در قانون اساسی و در قانون عرفی معیّن کرده اند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1650

به "ثبت نام 196 داوطلب در ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 196 داوطلب در ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش قلعه نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید