حادثه غرق شدن مرد همدانی در گودال آب

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: مرد میانسالی در خانه باغ شخصی خود به داخل گودال آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

حادثه غرق شدن مرد همدانی در گودال آب

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک مرد 59 ساله شب گذشته در حین کار و فعالیت در باغ شخصی در نشر در جاده ملایر به داخل گودال آب داخل این باغ سقوط کرد و با وجود تلاش برای خروج از این گودال عمیق اما پیروز نشد.

وی افزود: خانواده این مرد که منتظر بازگشت او بودند نسبت به تأخیر وی در بازگشت به منزل نگران شده و صبح امروز هنگام مراجعه به باغ متوجه سقوط همسر خود به داخل گودال چهار متری می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان بیان نمود: با حضور تیم های امدادی، پزشکی قانونی و پلیس آگاهی جسد این فرد به بیرون از گودال کشیده شد.

کمالی شرح داد: هشت ماهه سال جاری هشت مرد بر اثر غرق شدگی جان باختند که این آمار در زمان مشابه سال گذشته 25 نفر بود که علت فراوانی آن در سال گذشته بروز سیلاب در فروردین سال 98 است.

وی افزود: غرق شدگی زمانی اتفاق می افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شود و یا مایعی به داخل ریه و حبابچه های آن راه پیدا کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1434

به "حادثه غرق شدن مرد همدانی در گودال آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه غرق شدن مرد همدانی در گودال آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید