خبرنگاران کاپیتان فولاد: برد مقابل العین را به مردم ایران تقدیم می کنیم

به گزارش اسلیم فا، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیروزی مقابل العین را به تمام مردم ایران تقدیم می کنیم.

خبرنگاران کاپیتان فولاد: برد مقابل العین را به مردم ایران تقدیم می کنیم

به گزار خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 از گروه چهارم امشب به مصاف تیم فوتبال العین رفت و پیروز شد با رجحان قاطع 4 بر صفر جواز حضور در مرحله گروهی این رقابت ها را به دست آورد.

لوسیانو پریرا کاپیتان و مهاجم باتجربه فولادی ها در خاتمه این مسابقه به عنوان رجحانن بازیکن زمین انتخاب شد چرا که دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رسانده بود.

این مهاجم پس از این رجحان گفت: بازی سختی داشتیم اما با آمادگی خوبی به استقبال این ملاقات رفتیم و از حریف با توجه به بررسی هایی که صورت گرفت شناخت کافی داشتیم.

وی اضافه نمود: ما می دانستیم که در این ملاقات چگونه مقابل العین ایستادگی کنیم و تمرکزمان را حفظ کردیم تا توانستیم در این ملاقات به رجحان برسیم.

کاپیتان فولاد خوزستان توضیح داد: از اینکه توانستیم در این ملاقات به رجحان برسیم خوشحالم و این پیروزی را به تمام مردم ایران و طرفداران فولاد تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: تازه اول راه است و باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز تمرکزمان را حفظ کنیم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1652

به "خبرنگاران کاپیتان فولاد: برد مقابل العین را به مردم ایران تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاپیتان فولاد: برد مقابل العین را به مردم ایران تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید