خبرنگاران سرمربی راه یاب ملل: دریافت یک امتیاز از قهرمان نیم فصل راپیشرفت می دانم

به گزارش اسلیم فا، سنندج - خبرنگاران - سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل کردستان با اشاره به باخت سه بر 2 این تیم در بازی امروز لیگ برتر در مقابل فولاد سیرجان گفت: دریافت یک امتیاز از قهرمان نیم فصل لیگ برتر را یک پیشرفت می دانم.

خبرنگاران سرمربی راه یاب ملل: دریافت یک امتیاز از قهرمان نیم فصل راپیشرفت می دانم

آرش صادقیانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تیم راه یاب ملل امروز با وجود چهار بازیکن مصدوم و عدم حضور آنها در بازی توانست از تیمی که 10 برابر ما هزینه نموده است یک امتیاز کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم از پیش باخته نیستیم اضافه نمود: با وجود نبود این چهار نفر در تیم راه یاب ملل تیم فولاد سیرجان را در بازی به چالش کشیدیم و آنها می ترسیدند با رسیدن نتیجه به سه بر 2 از تیم ما ببازند.

صادقیانی اضافه نمود: تیم ما بدون تمرینات آمادگی جسمانی و تمرینات تاکتیکی وارد مسابقات شد و در شرایطی که در مقابل این تیم در نیم فصل اول سه بر صفر باخته بودیم امروز با نتیجه سه بر 2 می بازیم.

وی یادآور شد: بسیاری از بازی ها را با نتیجه سه بر 2 باختیم که اگر در خانه بازی می کردیم و حمایت تماشاچی را با خود داشتیم شاهد چهار یا پنج بُرد بیشتر بودیم و بدون شک شرایط بهتری در لیگ داشتیم.

سرمربی راه یاب ملل با اشاره به اینکه در سال های آینده از والیبال کردستان بیشتر خواهیم شنید تاکید نمود: کردستان در رده های بیستم به پایین قرار داشت اما امروز در میان 9 استانی قرار گرفته است که در سوپرلیگ مطرح می گردد.

وی در زمینه بازماندن تیم از مرحله حذفی گفت: تیم هایی که به مرحله حذفی رسیدند 6 برابر تیم راه یاب ملل هزینه نموده اند و رسیدن آنها به این مرحله دور از انتظار نبود اما باشگاه برای سال آینده برنامه دارد و سعی می نماید شرایط بهتری را مهیا کند که تیم با قدرت بیشتری در لیگ برتر حضور داشته باشد.

صادقیانی با اشاره به اینکه بعضی از نمایندگان می خواهند حضور تیم را در لیگ برتر به خود نسبت دهند گفت: خودمان با زحمات زیادی که کشیدیم تیم را به سوپر لیگ رساندیم و هیچکس بهتر از باشگاه نمی تواند نگران تیم باشد.

سرمربی تیم راه یاب ملل کردستان اضافه نمود: اتفاقاتی که برای هر تیم ممکن است طی 10 سال بیافتد برای تیم ما طی چهار سال افتاد و اکنون تیم در لیگ برتر بازی می نماید.

صادقیانی یادآور شد: وقتی که با من برای همکاری با تیم تماس گرفتند در اردکان بودم اما به عشق کردستان آمدم و چون عرق و علاقه دارم تا وقتی که به یاری من احتیاج باشد در تیم می ماننم.

سرمربی تیم راه یاب ملل کردستان تاکید نمود: با دست خالی ادامه دادیم و امروز حتی بعضی از بازیکنان در پست خود حضور ندارد و بچه ها به کمتر از حق خود هم رضایت داده اند اما پیشرفت کردیم و امروز سر خود را بالا می گیریم.

وی با بیان اینکه بعضی نسبت به تیم کم لطفی می نمایند و همه واقعیات را نمی گویند اضافه نمود: باشگاه مردم دار است و باوجود نبود منافع اقتصادی به عشق مردم تیم داری می نماید.

صادقیانی با اشاره به انتقاد بعضی به یاری شهرداری سنندج به تیم اضافه نمود: استانداری کردستان قول داده بود که در این چهار سال به تیم یاری کند و مبلغی که سال جاری هم پرداخت شده معوقات سال گذشته است که حدود یک چهارم آن را سال جاری دادند و استانداری هم به وسیله شهرداری پرداخت نموده است.

وی در همین رابطه تاکید نمود: لیگ برتر ایران بهترین لیگ برتر والیبال در آسیا است و حضور یک تیم از کردستان در این لیگ موجب مطرح شدن نام این استان در جهان می گردد.

صادقیانی یادآور شد: تمام استان ها برای بخش خصوصی فرش قرمز پهن می نمایند اما در کردستان بعضی کم لطفی می نمایند با این وجود بسیاری هم از تیم حمایت نموده اند که جای تشکر دارد.

تیم راه یاب ملل کردستان در بازی امروز در هفته 24 مسابقات لیگ برتر والیبال که از ساعت 19 در تهران پیگیری شد با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم فولاد سیرجان باخت. راه یاب ملل در ست های اول و چهارم با ثبت امتیازهای (25 بر 19) و (25 بر 21) پیروز شدند، اما تیم مدعی فولاد سیرجان در ادامه در ست های دوم، سوم و پنجم با کسب امتیازهای (18 بر 25)، (21 بر 25) و (6 بر 15) پیروز میدان شد.

راه یاب ملل کردستان هرچند در این بازی پیروز به کسب یک امتیاز از قهرمان نیم فصل شد، اما با ثبت بیستمین باخت در کارنامه، شانس صعود به مرحله پلی آف را از دست داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران سرمربی راه یاب ملل: دریافت یک امتیاز از قهرمان نیم فصل راپیشرفت می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی راه یاب ملل: دریافت یک امتیاز از قهرمان نیم فصل راپیشرفت می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید