خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 2 نفر را گرفت

به گزارش اسلیم فا، بجنورد- خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 2 تن دیگر از شهروندان استان بر اثر ابتلا به کووید 19 جان باخته اند.

خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 2 نفر را گرفت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز دوشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: بر اساس اعلام نتایج قطعی آزمایش های صورت گرفته، تا ظهر امروز، 29، دیماه با بستری شدن 15 بیمار جدید، شمار بیماران دارای علایم بیماری کووید 19 که در بیمارستان های استان بستری هستند، به 125 نفر رسیده است.

در شبانه روز منتهی به ظهر یکشنبه، 28 دیماه، هیچ مرگ و میر کرونایی در خراسان شمالی گزارش نشده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم به این بیماری ابراز نگرانی و تاکید نمود: اگرچه با اعمال محدودیت های آذرماه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کاهش یافته است اما همچنان شرایط مستعد تغییر است و به هیچ وجه نباید شرایط را عادی انگاشت.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری و همراهی با ستاد کرونا تاکید نمود: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و پرهیز از رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی، حضور در پاساژها، نانوایی ها، بانک ها و ادارات است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به شرایط نارنجی تغییر شرایط داد و بنا بر اعلام مسوولان بهداشتی اکنون در شرایط زرد و آبی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1511

به "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 2 نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در خراسان شمالی جان 2 نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید