دمبله ال کلاسیکو را از دست داد

به گزارش اسلیم فا، هافبک فرانسوی بارسلونا در دیدار ال کلاسیکو غایب خواهد بود.

دمبله ال کلاسیکو را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزای دانشجو، عمثان دمبله، هافبک فرانسوی بارسلونا به دلیل اتفاقات و حواشی روز گذشته دیدار مقابل سویا در خطر از دست دادن ال کلاسیکو قرار گرفته است.

بارسلونا شب گذشته با 4 گل از سد سویا عبور کرد ولی در دقیقه 88 بازی، عثمان دمبله و رونالد آرائوخو از داور کارت قرمز گرفتند.

آرائوخو که اولین بازی خود برای بارسا را تجربه می کرد، تنها 13 دقیقه پس از ورود به زمین به دلیل خطا روی چیچاریتو که موقعیت مسلم گلزنی را از سویا می گرفت، کار قرمز دریافت کرد و عثمان دمبله نیز به دلیل اعتراض به اخراج آرائوخو اخراج شد. متئو لاهوز داور بازی در گزارش خود قید نموده است که دمبله به او گفته:تو خیلی بد هستی، خیلی بد.

معمولا در چنین شرایطی، بازیکن خاطی دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد و اگر معجزه ای رخ ندهد، دمبله دو بازی بعدی بارسا برابر ایبار و رئال مادرید را از دست خواهد داد که بدون شک خبر بدی برای ارنستو والورده(سرمربی بارسا) محسوب می گردد.

بارسلونا البته برای هر دو کارت قرمز دمبله و آرائوخو تقاضای فرجام داده و هر کاری خواهد نمود تا مجوز بازی دمبله برابر رئال را بگیرد. کمیته انضباطی روز چهارشنبه در این مورد تصمیم گیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 529

به "دمبله ال کلاسیکو را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمبله ال کلاسیکو را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید