ویزای کانادا: دولت کانادا در کوشش جهت صدور پاسپورت واکسن برای کانادایی هایی است که دوزهای ترکیبی واکسن کرونا را تزریق نموده اند

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی بی سی، کانادایی هایی که دو دوز مختلف واکسن کرونا دریافت نموده اند ممکن است در سفر به کشورهایی که دوزهای ترکیبی واکسن به وسیله مقامات بهداشتی آن ها تأیید نشده است با مشکل روبرو شوند. این کشورها واکسیناسیون با دوزهای مختلف را به اسم واکسیناسیون کامل نمی پذیرند.

ویزای کانادا: دولت کانادا در کوشش جهت صدور پاسپورت واکسن برای کانادایی هایی است که دوزهای ترکیبی واکسن کرونا را تزریق نموده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در ماه ژوئن، کمیته مشاوره ملی ایمن سازی دستورالعمل هایی را صادر کرد که اجازه می دهد واکسن های مدرنا، فایزر و آسترازنکا به جای یکدیگر در موقعیت های خاص استفاده شوند.

مقامات کانادایی اعلام نموده اند که در حال رایزنی و همکاری با متحدان خود هستند تا به وسیله به اشتراک گذاری داده ها، برترین استراتژی های ایمن سازی را برای طرفین به کار گیرند. بنابر گزارش ها طی چند هفته آینده جزئیات این همکاری اعلام خواهد شد.

دولت کانادا امیدوار است که با این کشورها به توافق برسد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1811

به "ویزای کانادا: دولت کانادا در کوشش جهت صدور پاسپورت واکسن برای کانادایی هایی است که دوزهای ترکیبی واکسن کرونا را تزریق نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: دولت کانادا در کوشش جهت صدور پاسپورت واکسن برای کانادایی هایی است که دوزهای ترکیبی واکسن کرونا را تزریق نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید