دو کره اعزام تیم های مشترک ورزشی به المپیک 2020 توکیو را آنالیز می نمایند

به گزارش اسلیم فا، وزیر ورزش کره جنوبی امروز (چهارشنبه) بیان کرد اعزام تیم های ورزشی مشترک با کره شمالی برای بازی های المپیک تابستانی توکیو 2020 را به پیونگ یانگ پیشنهاد داده است.

دو کره اعزام تیم های مشترک ورزشی به المپیک 2020 توکیو را آنالیز می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، دو جونگ وهان، وزیر ورزش کره جنوبی در کنار کیم ایل گوک، همتای خود از کره شمالی از استادیوم جاکابارینگ واقع در پالم بانگ، یکی از شهرهای میزبان بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بازی تیم مشترک قایقرانی کره را تماشا کردند.

دو جونگ وهان به خبرنگاران، گفت : ما درباره آنچه باید در آستانه بازی های المپیک تابستانی توکیو 2020 در مورد تیم های مشترک انجام دهیم، مذاکره نموده ایم. ما همچنین درباره برگزاری مذاکرات ورزشی منظم بین دو کره گفتگو کردیم؛ جایی که می توانیم طی آنها درباره تشکیل تیم های مشترک بیشتر مذاکره کنیم.

دو کره در بازی هاکی زنان در المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ تیم مشترکی را تشکیل داده بودند و در بازی های کنونی آسیایی جاکارتا دو کره تیم های مشترکی در بخش بسکتبال زنان و قایقرانی دارند.

دو کره هرگز در بازی های المپیک تابستانی به صورت مشترک در هیچ ورزشی بازی ننموده اند.

به علاوه وزیر ورزش کره جنوبی، گفت : من از کره شمالی درخواست نموده ام تا در فیستیوال ملی بازی های 2019 سئول و همچنین قهرمانی فدراسیون بین المللی شنا در گوانجو شرکت کند.

وی اضافه کرد: فستیوال ملی بازی های 2019 صدمین دوره خود را برگزار می نماید و حضور کره شمالی در این مراسم به اهمیت این رویداد می افزاید.

این وزیر کره جنوبی اضافه کرد: در حالی که دو طرف در مورد بسیاری از مسائل با یکدیگر توافق دارند، اما مقامات ورزشی کره شمالی باید پیشنهادات کره جنوبی را هنگامی که از بازی های آسیایی جاکارتا به پیونگ چانگ بازگشتند، مجددا آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 455

به "دو کره اعزام تیم های مشترک ورزشی به المپیک 2020 توکیو را آنالیز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کره اعزام تیم های مشترک ورزشی به المپیک 2020 توکیو را آنالیز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید