رئال مادرید 200 میلیون برای هری کین بدهد

به گزارش اسلیم فا، هوگو سانچس، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است این باشگاه باید به هر قیمتی هری کین را جذب کند.

رئال مادرید 200 میلیون برای هری کین بدهد

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه کریم بنزما در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای داشته و پا به پای لیونل مسی در لالیگا پیروز به گلزنی شده است، اما بسیاری معتقدند رئال مادرید نیاز به یک مهاجم گلزن دیگر هم دارد و ستاره مکزیکی و سابق کهکشانی ها مدعی شد رئال مادرید حتی باید 200 میلیون یورو برای خرید ستاره ای مانند هری کین هزینه کند.

هوگو سانچس گفت: من عقیده دارم رئال مادرید باید دو تیم و دو شماره نه قدرتمند داشته باشد. برای مدتی طولانی حواس من متوجه هری کین است و اگر من بودم حتی 200 میلیون یورو برای خرید او خرج می کردم. جذب بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو نیز هزینه زیادی داشت، اما شما آنچه او برای رئال مادرید به ارمغان آورد را مرور کنید و به آنچه در اختیار باشگاه قرار داد نگاه کنید. با شناختن فلورنتینو پرز من می دانم که او ایده ای در ذهن دارد، اما نباید فراموش کرد که بازسازی ورزشگاه نیز مبلغ زیادی خرج خواهد داشت.

لوکا یوویچ؟ او تا به حال شانس زیادی برای قرار دریافت در ترکیب رئال مادرید نداشته است. فکر نمی کنم او بازیکن ضعیفی برای آینده باشد، اما رئال مادرید در این مقطع به بهترین مهاجمان نیاز دارد و هری کین می تواند بهترین گزینه باشد. سخت ترین کار در فوتبال گلزنی است، شما 300 میلیون یورو را برای خرید شش یا هفت بازیکن خرج می کنید، اما هیچکدام تضمین گلزنی نیستند. به همین دلیل رئال مادرید باید 200 میلیون یورو را بازیکن برای شماره نه مانند کین هزینه کند، زیرا هیچ چیز مانند گلزنی تضمین فتح جام نیست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 726

به "رئال مادرید 200 میلیون برای هری کین بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 200 میلیون برای هری کین بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید