رئیسی بعد از جلسه سران سه قوه چه گفت؟

به گزارش اسلیم فا، رئیس جمهور با بیان این که بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و همه نیرو های انقلاب اسلامی است.

رئیسی بعد از جلسه سران سه قوه چه گفت؟

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی عصر شنبه (6 شهریور) پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم اندیشی برای حل مسائل کشور دانست و افزود: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهاد ها و دستگاه ها و به کارگیری همه ظرفیت های کشور است.

دکتر رئیسی، مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور نام کرد و گفت: حل این مشکل، خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت ها در کنار ظرفیت عظیم نیرو های مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مساله مهم دیگر، مساله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هرگونه توسعه یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیرو های انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1843

به "رئیسی بعد از جلسه سران سه قوه چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی بعد از جلسه سران سه قوه چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید