رشد شگفت انگیز مو با این روغن طبیعی

به گزارش اسلیم فا، روغن بادام که در دو نوع روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین یافت می گردد یکی از برترین روغن ها برای سلامت پوست و مو محسوب می گردد.

رشد شگفت انگیز مو با این روغن طبیعی

بادام یک ماده غذایی غنی، با فواید بی شمار است. روغنی که از این میوه درختی خوشمزه به دست می آید به عنوان یک ماده طبیعی در محصولات مراقبت از پوست و مو استفاده می گردد. با این وجود تعداد کمی از مردم می دانند که این ماده می تواند برای سلامتی و رشد مو نیز مفید باشد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع رشد مو با روغن بادام می پردازیم.

روغن بادام برای رشد مو

روغن بادام از جمله روغن های طبیعی است که برای پوست و مو کاربرد بسیار فوق العاده ای دارد. روغن بادام به علت داشتن مواد مغذی برای پوست و فولیکول های مو بسیار مفید است. چرا که باعث افزایش رشد مو می گردد. بعلاوه از موی سر در مقابل اشعه UV محافظت می نماید. شما می توانید برای یک ماه هر روز موهای خود را با روغن بادام تلخ یا شیرین ماساژ دهید. این امر باعث تقویت و افزایش مو می گردد. این روغن دارای آنتی اکسیدان بوده که باکتری ها و قارچ های پوست سر را از بین می برد و از شوره سر پیشگیری می نماید.

این روغن سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین به همراه مواد معدنی است که از خشکی و شکستگی مو محافظت نموده و باعث افزایش رشد مو می گردد. استفاده از روغن بادام نه تنها برای رفع کردن خشکی و شکنندگی موها موثر است، بلکه باعث درمان شوره سر هم می گردد و از ریزش آن جلوگیری می نماید.

نحوه استفاده روغن بادام برای افزایش رشد مو

جهت استفاده از روغن بادام برای افزایش رشد مو کافی است، مقداری از آن را داخل بطری بریزید و مستقیم بر روی موها و پوست سر خود اسپری کنید. برای برخورداری از فواید روغن در پوست سر و موها کافی است اجازه دهید این روغن به مدت یک شب روی پوست سر و موهای شما باقی بماند، سپس آن را با آب ولرم و شامپو شست وشو دهید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2146

به "رشد شگفت انگیز مو با این روغن طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد شگفت انگیز مو با این روغن طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید