رگبار باران و رعد و برق در 8 استان طی 24 ساعت آینده ، شدت بارش ها در این 2 استان است ، وزش باد شدید در تهران ، 3 روز گرد و خاکی در بخشی از کشور

به گزارش اسلیم فا، سازمان هواشناسی از ابرناکی آسمان، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

رگبار باران و رعد و برق در 8 استان طی 24 ساعت آینده ، شدت بارش ها در این 2 استان است ، وزش باد شدید در تهران ، 3 روز گرد و خاکی در بخشی از کشور

به گزارش خبرنگاران، طی 24 ساعت آینده در بعضی نقاط اصفهان، شمال فارس ، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی، غرب یزد و ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد.

بعلاوه با گذر امواج کم دامنه تر از میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب ، دامنه های جنوبی البرز واقع در البرز و تهران و ساعات بعداز ظهر در ارتفاعات و دامنه های شمالی البرز رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

در این روز در شمال آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش شدت خواهد داشت .

یکشنبه بارش در منطقه ها ذکرشده به ویژه دامنه های البرز تشدید خواهدشد. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی ، اردبیل ، بعضی منطقه ها سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط استان های البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

سه شنبه و چهارشنبه در بعضی منطقه ها شمالی استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان، دامنه های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می دهد.

در 3 روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

از روز دوشنبه تا اواخر هفته دریای عمان مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2324

به "رگبار باران و رعد و برق در 8 استان طی 24 ساعت آینده ، شدت بارش ها در این 2 استان است ، وزش باد شدید در تهران ، 3 روز گرد و خاکی در بخشی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 8 استان طی 24 ساعت آینده ، شدت بارش ها در این 2 استان است ، وزش باد شدید در تهران ، 3 روز گرد و خاکی در بخشی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید