زنجیره کرونا با واکسینه شدن 70 درصد مردم قطع می گردد، واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا به زودی مجوز فاز 3 را اخذ می نماید

به گزارش اسلیم فا، خبرگزاری خبرنگاران- رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: با واکسینه کردن 16 و نیم میلیون نفر حدود 20 درصد از مردم در معرض خطر، شانس مرگ کاهش می یابد، ولی آمار ابتلا تغییری نمی کند.

زنجیره کرونا با واکسینه شدن 70 درصد مردم قطع می گردد، واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا به زودی مجوز فاز 3 را اخذ می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر مصطفی قانعی با تشریح جزئیات پیشرفت فراوری واکسن کرونا در کشور اضافه کرد:16 شرکت برای فراوری واکسن کرونا در داخل کشور پرونده ارائه داده اند که 4 شرکت تست های لازم را پاس نموده و مجوز ها را گرفته اند و 3 شرکت هم در انتظار دریافت مجوز هستند.

رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا درباره خصوصیات واکسن تک دُزی انستیتو پاستور گقت: واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا در هفته آینده مجوز فاز 3 را اخذ خواهد نمود و این محصول بصورت دو دُزی و تک دُزی است.

دکتر قانعی در مورد واکسن کوو ایران برکت هم گفت: فراوری صنعتی واکسن برکت با پذیرش ریسک شروع شده و درحال ذخیره شدن است و بعد از اتمام مرحله 3، با دریافت مجوز عرضه آن شروع می گردد.

عضو کمیته ملی واکسن کرونا گفت : با واکسینه کردن 16 و نیم میلیون نفر حدود 20 درصد ازمردم در معرض خطر، شانس مرگ کاهش می یابد، ولی آمار ابتلا تغییری نمی کند. قانعی اضافه کرد : زنجیره کرونا وقتی قطع می گردد که بیش از 70 درصد مردم واکسینه شوند.

مصطفی قانعی، عضو کمیته ملی واکسن کرونا گفت : فراوری صنعتی واکسن برکت با پذیرش ریسک شروع شده و درحال ذخیره شدن است و بعد از اتمام فاز3 ، با دریافت مجوز عرضه آن شروع می گردد.

خصوصیات واکسن تک دُزی انستیتو پاستور و کوبا

مصطفی قانعی،اضافه کرد : واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا در هفته آینده مجوز فاز 3 را اخذ خواهد نمود و این محصول بصورت دو دُزی و تک دُزی است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، عضو کمیته ملی واکسن کرونا گفت : 16 شرکت برای فراوری واکسن #کرونا در داخل کشور پرونده ارائه داده اند که 4 شرکت تست های لازم را پاس نموده و مجوزها را گرفته اند و 3 شرکت هم در انتظار دریافت مجوز هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1665

به "زنجیره کرونا با واکسینه شدن 70 درصد مردم قطع می گردد، واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا به زودی مجوز فاز 3 را اخذ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجیره کرونا با واکسینه شدن 70 درصد مردم قطع می گردد، واکسن مشترک انستیتو پاستور و کوبا به زودی مجوز فاز 3 را اخذ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید