سفیر جدید آمریکا وارد آذربایجان شد

به گزارش اسلیم فا، سفیر جدید ایالات متحده آمریکا در اولین مصاحبه خود گفت: بی صبرانه منتظر جلسه معارفه هستم، تا برای تقویت روابط دو کشور با مردم ، فرهنگ و مقامات کشور آذربایجان آشنا شوم.

سفیر جدید آمریکا وارد آذربایجان شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لی لیتزنبرگر، سفیر جدید ایالات متحده آمریکا هفتم مارس همراه همسر خود وارد آذربایجان شد. وی در اولین مصاحبه خود گفت: بی صبرانه منتظر جلسه معارفه هستم، تا برای تقویت روابط دو کشور با مردم ، فرهنگ و مقامات کشور آذربایجان آشنا شوم.

لی لیتزنبرگر در سی و چهار سال فعالیت دیپلماتیک خود در کشورهای افغانستان، الجزایر، بلغارستان، فرانسه، گرجستان، قزاقستان و صربستان حضور داشته او در پیامی ویدئویی که در ششم مارس منتشر شد گفت: در بیست و پنج سال اخیر همکاریهای خوبی در زمینه های امنیت، انرژی، مالی و رشد و توسعه دمکراتیک بین دو کشور انجام شده. من بعنوان سفیر با همفکری دیگر مسؤلین سعی در تقویت این روابط و همچنین همکاری در عرصه های جدید بین دو کشور هستم.

دوازده ماه پس از ترک روبرت سکوتان سفیر سابق آمریکا، لیتزنبرگر که دوم ژانویه حکم سفارتی آذربایجان را از مجلس سنا گرفته بود در هفتم مارس وارد باکو شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 180

به "سفیر جدید آمریکا وارد آذربایجان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر جدید آمریکا وارد آذربایجان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید