تور سنگاپور: سنگاپور انتشار کتاب حاوی کاریکاتورهای توهین آمیز از پیامبر اسلام را ممنوع نمود

به گزارش اسلیم فا، مقامات سنگاپور انتشار کتابی که حاوی کاریکاتورهای توهین آمیز و کاریکاتورهای مجله فرانسوی شارلی ابدو از پیامبر اکرم (ص) بود را ممنوع اعلام کردند.

تور سنگاپور: سنگاپور انتشار کتاب حاوی کاریکاتورهای توهین آمیز از پیامبر اسلام را ممنوع نمود

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به نقل از ارم نیوز، اداره دولتی نظارت بر رسانه و مطبوعات سنگاپور فروش کتاب خطوط قرمز: تصاویر سیاسی و مبارزه با سانسور را ممنوع و گفت، این کتاب محکوم است چرا که حاوی کاریکاتورهای مجله فرانسوی شارلی ابدو از پیامبر اکرم (ص) است و موجب برگزاری تظاهرات گسترده و اقدامات خشونت بار می گردد.

این اداره بعلاوه گفت، کاریکاتورهای توهین آمیز مجله شارلی ابدو برای اولین بار در سال 2006 ظاهر شد و تا حد زیادی غیرمسئولانه و نژادپرستانه است. این کتاب بعلاوه حاوی اشاره های توهین آمیز دیگری به هندوئیسم و مسیحیت است.

هر کسی که اقدام به واردات، فروش یا چاپ و تکثیر این کتاب کند، مجرم شناخته شده و مشمول پرداخت غرامت به ارزش پنج هزار دلار سنگاپور (3700 دلار آمریکا) و یک سال حبس خواهد بود.

کتاب خطوط قرمز به وسیله شریان جورج، استاد دانشگاه اهل سنگاپور که در حال حاضر در هونگ کنگ اقامت دارد و سونی لیو، کاریکاتوریست مقیم سنگاپور نوشته شده است.

دوم اکتبر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه پیش نویس قانونی را با عنوان اسلام افراطی بیان کرد و بعدا نیز وعده داد که فرانسه همچنان از انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اکرم (ص) دفاع کند.

اظهارات اخیر ماکرون موجی از خشم را در دنیا اسلام ایجاد کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور سنگاپور: سنگاپور انتشار کتاب حاوی کاریکاتورهای توهین آمیز از پیامبر اسلام را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: سنگاپور انتشار کتاب حاوی کاریکاتورهای توهین آمیز از پیامبر اسلام را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید