صدور ویزا 400 دانشجو برای ورود به امارات

به گزارش اسلیم فا، تهران (پانا) - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت های شمالی، از صدور ویزا برای 400 دانشجوی ایرانی که وقت مصاحبه در دبی داشتند، اطلاع داد.

صدور ویزا 400 دانشجو برای ورود به امارات

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه، پس از اینکه سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی پیروز شده بود برای دانشجویانی که آزمون آیمت (IMAT) در دبی دارند، ویزا امارات را اخذ کند، تعدادی زیاد از دانشجویان ایرانی که وقت مصاحبه داشتند (ولی به خاطر بسته بودن تمام مسیرها کاملا ناامید شده بودند) از سفارت ایران در ابوظبی تقاظای همکاری و پیگیری برای صدور ویزا کردند.

در ادامه این خبر آمده است: سیدمحمد حسینی سرکنسول ایران در دبی و امارت های شمالی با پیگیری ها و گفت وگوهای مستمر با مقامات تصمیم گیر امارات پیروز شد ابتدا برای 280 دانشجو و در روزهای گذشته برای 400 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری ویزا ورود به امارات را اخذ کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1358

به "صدور ویزا 400 دانشجو برای ورود به امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزا 400 دانشجو برای ورود به امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید