قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران

به گزارش اسلیم فا، تحقیقات میدانی دنیای اقتصاد نشان می دهد هم اکنون توصیه این گروه از فعالان بازار مسکن به متقاضیان مصرفی مناطق جنوبی شهر تهران به ویژه خانه اولی هایی که با محدودیت در تامین منابع اقتصادی برای خرید مسکن روبروند این است که فعلا از خرید آپارتمان نوساز در این مناطق صرف نظر نمایند مگر آنکه با مورد اکازیون و قیمت مناسب روبرو شوند. آنالیز ها نشان می دهد در این مناطق واحد های مسکونی نوساز با فاصله قیمتی فاحش نسبت به قیمت پیشنهادی فروش واحد های با عمر بنای چند ساله و به خصوص واحد های میانسال و قدیمی ساز قرار گرفته است و این موضوع نشان می دهد هم اکنون خرید واحد های مسکونی نوساز برای متقاضیان خانه اولی و کم پول به صرفه نیست؛ بنابراین واسطه ها و فعالان مناطق مختلف جنوبی تهران به متقاضیان پیشنهاد می نمایند با خرید واحد مسکونی چند ساله و در صورت احتیاج بازسازی آن با بودجه کمتر، صاحب خانه شوند و فعلا از خرید واحد های مسکونی نوساز صرف نظر نمایند.

قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در برخی از این مناطق و در میان برخی از فایل ها به رغم آنکه واحد های مسکونی در مناطق نسبتا جنوبی و ارزان قیمت واقع شده اند، اما نرخ پیشنهادی برخی از واحد های نوساز عرضه شده به بازار مسکن غیرواقعی و با اختلاف بسیار زیادی از واحد های مسکونی چند ساله قرار گرفته است. علت این موضوع آن است که این واحد ها در شرایط جهش قیمت و نوسانات شدید قیمت زمین و نرخ مصالح ساختمانی احداث شده اند و رشد قیمت مصالح همچنان ادامه دارد؛ بنابراین برای خانه اولی ها و متقاضیان مسکن در این مناطق به صرفه است به جای آنکه اقدام به خرید واحد های مسکونی نوساز با قیمت های بالا در این مناطق نمایند خرید واحد چندساله و در صورت تمایل بازسازی آن را در اولویت خود قرار دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1539

به "قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در مناطق جنوبی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید