لزوم ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، 40 هزار ثبت نامی تا امروز در استان

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: : سال جاری در 36 روز گذشته که ثبت نام انجام شده، 40 هزار نفر ثبت نام نموده اند که پیش بینی می گردد تا خاتمه اجتماع اربعین به 80 هزار نفر برسد.

لزوم ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، 40 هزار ثبت نامی تا امروز در استان

به گزارش خبرنگاران، محمود عرب نژاد عصر امروز 6 مهرماه در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی در کرمان اظهار کرد: تاکنون در استان کرمان 40 هزار و 264 نفر زائر برای اربعین ثبت نام نموده اند و بر کار ثبت نام دفاتر زیارتی در کل استان نظارت داریم تا مسئله ای پیش نیاید.

وی با بیان اینکه متاسفانه گزارشاتی واصل شده که بعضی هیئت های مذهبی و جلسات خانگی بانوان بدون ثبت نام در سامانه سماح برای سفر به عتبات در ایام اربعین اقدام می نمایند، که در صورت بروز مشکل، حج و زیارت در این زمینه تعهدی ندارد توضیح داد: درخواست و تاکید داریم که زائران حتما در سامانه ثبت نام نمایند که مبلغ 22 هزار تومان بابت درمان و بیمه زائران ریافت می گردد.

عرب نژاد با اشاره به ثبت نام برای پرواز کرمان - نجف اعلام کرد: 19 مهرماه اولین پرواز به نجف اشرف در این ایام را خواهیم داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه طی 33 روز ثبت نام زائران اربعین در سال گذشته 63 هزار از استان کرمان ثبت نام کردند اضافه نمود: سال جاری در 36 روز گذشته که ثبت نام انجام شده، 40 هزار نفر ثبت نام نموده اند که پیش بینی می گردد تا خاتمه اجتماع اربعین به 80 هزار نفر برسد.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه مسوولان کمیته های مختلف ستاد اربعین استان کرمان گزارشاتی از اقدامات خود ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 499

به "لزوم ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، 40 هزار ثبت نامی تا امروز در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، 40 هزار ثبت نامی تا امروز در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید