مدیر تیم گل گهر: بله! من یکی از افراد کرونایی هستم

به گزارش اسلیم فا، مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد یکی از افرادی که تست کرونایش مثبت اعلام شده، اوست اما در حال حاضر هیچ مسئله ای ندارد.

مدیر تیم گل گهر: بله! من یکی از افراد کرونایی هستم

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره خروج تیم اعضای تیم گل گهر از مجموعه الیاف گفت: بازیکنانی که تست آنها منفی بود از مجموعه الیاف رفتند و اکنون در آموزشگاه فوتبال حضور دارند. فقط چند نفری که تست شان مثبت بود در مجموعه الیاف حضور دارند که از این نفرات هم سه، چهار نفر با تصمیم خودشان به خانه هایشان رفتند و آنجا تحت مراقبت قرار دارند.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد یکی از افرادی که تستش مثبت بوده، اوست، توضیح داد: بله! تست من مثبت بود ولی هیچ مسئله ای ندارم. روز گذشته سی تی اسکن هم از ما گرفته شد و خدا را شکر هیچ مسئله ای در ریه هیچکدام از افراد مبتلا وجود ندارد. به همین دلیل کلاً به این موضوع شک کردیم و امروز مجدداً تست کرونا توسط یکی از آزمایشگاه های معتبر گرفته شد.

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اینکه آیا افرادی که تست شان مثبت بوده علائم بیماری را دارند یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان هیچ کدام از ما علائم بیماری را نداشتیم. حتی در غربالگری ابتدایی هم که انجام شد همه اعضای تیم در سلامت کامل بودند و شاید به همین دلیل ما مراقبت کمتری کردیم. اکنون کسانی که تست شان مثبت بوده در مجموعه الیاف و خانه هایی که توسط باشگاه تهیه شده، اسکان داده شدند و مسئله ای هم ندارند تا پس از مدتی دوباره به تیم اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1078

به "مدیر تیم گل گهر: بله! من یکی از افراد کرونایی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم گل گهر: بله! من یکی از افراد کرونایی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید