مراکز معاینه فنی جنوب تهران بسیار خلوت است

به گزارش اسلیم فا، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی تأثیری در ایجاد ازدحام و تجمیع افراد خارج از خودرو در مراکز را ندارد، گفت: در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز کاملا عادی است.

مراکز معاینه فنی جنوب تهران بسیار خلوت است

به گزارش خبرنگاران، حسین مقدم در مصاحبه با فارس در پاسخ به این سوال مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز معاینه فنی، تمدید مهلت انجام معاینه فنی و ارائه نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی به دلیل افزایش میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی ، گفت: در روزهای اخیر با افزایش میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی، این ستاد نسبت به افزایش پذیرش خودروها به وسیله سامانه نوبت دهی اقدام نموده است و علاوه بر این ساعت کاری سه مرکز دماوند، چمران و شقایق یک ساعت بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: جهت تسریع در ارائه خدمات از ساعت 17 تا 18 در این سه مرکز پذیرش صرفاً اینترنتی و با نوبت دهی آنلاین انجام می گردد که در صورت اقبال عمومی ساعت فعالیت نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: روزانه حدود 6 هزار و 500 راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز ستاد معاینه فنی مراجعه می نمایند که با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری همچنین فعالیت چندین مرکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز کاملاً عادی است.

مقدم بیان داشت: تنها برخی از مراکز در برخی از ساعات ممکن است با میزان مراجعات بیشتری در مقایسه با سایر مراکز روبرو باشند که حتی در آن مراکز نیز شهروندان می توانند در کمتر از یک ساعت از خدمات معاینه فنی استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: بیشتر مراکز معاینه فنی که در قسمت جنوبی تهران واقع شده، بسیار خلوت است و شهروندان می توانند بدون هیچ انتظار و صفی معاینه فنی خودروهای شان را انجام دهند که مراکز چمران، الغدیر و شقایق از جمله این مراکز است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه شهروندان می تواند با استفاده از نوبت دهی آنلاین بدون معطلی از خدمات معاینه فنی شهر تهران استفاده نمایند، گفت: مجموعه ستاد معاینه فنی جهت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان همه اقدامات لازم را انجام داده و رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته است.

مقدم اضافه کرد: ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، ضدعفونی کارت های بانکی قبل از مرحله پذیرش، استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط پرسنل همچنین اجرای طرح فاصله گذاری و ارسال پیامک آموزشی به شهروندان از جمله اقدامات انجام گرفته در مراکز جهت مقابله با ویروس کرونا است.

وی گفت: ارائه خدمات در مراکز نیز به نحوی است که تا هنگام پذیرش خودروها، رانندگان می توانند در خودروی خود حضور داشته باشند و تنها در زمان آزمون و دریافت نتیجه از خودرو خارج شوند که در این زمینه نیز با نشانه گذاری کف زمین در مراکز معاینه فنی کوشش شده فاصله اجتماعی رعایت گردد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه تعداد مشخصی خودرو در سالن های معاینه فنی کنترل می شوند بنابر این افزایش مراجعات تأثیری در ایجاد ازدحام و تجمیع افراد خارج از خودرو در مراکز ندارد.در واقع ازدحام تنها در صف خودروها است که رانندگان می توانند در این زمان در خودروهایشان حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی تمدید نشدن بیشتر مهلت معاینه فنی خودروها، گفت: این موضوع باید توسط وزارت کشور و پلیس راهور تصمیم گیری گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1049

به "مراکز معاینه فنی جنوب تهران بسیار خلوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز معاینه فنی جنوب تهران بسیار خلوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید