مسکو: پیشرفت ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت بخش بود

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز شنبه در پیامی توییتری خاطرنشان کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تمام شد.

مسکو: پیشرفت ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت بخش بود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص نوشت: شرکت کنندگان از پیشرفت های انجام شده تا به امروز ابراز رضایت کردند و عزم خود را برای ادامه مذاکرات با هدف تکمیل موفقیت آمیز این فرایند در اسرع زمان ممکن ابراز داشتند.

میخائیل اولیانوف در توییت دیگری افزود: کمیسیون مشترک به گروه های کاری در سطح تخصصی در زمینه برطرف تحریم های ایالات متحده و موضوعات هسته ای دستور داد که فعالیت خود را بعد از ظهر امروز شنبه (به وقت محلی)، یکشنبه و هفته آینده ادامه دهند تا زمان را هدر نداده و در مذاکرات برجام پیشرفت بیشتری داشته باشند.

این در حالیست که اولیانوف دیروز آدینه نیز از احتمال نشست امروز شنبه اعضای برجام در سطح رؤسای هیئت های شرکت کننده خبر داده بود.

پیشتر در نشست روز پنجشنبه، مقرر شد که مصاحبههای فنی در نشست های کارشناسی در دو حوزه برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای، ادامه یابد و نتایج آن ها به کمیسیون مشترک اعلام گردد.

روز گذشته، اولیانوف و رئیس تیم مذاکره کننده چین با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده ایران، در نشستی سه جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

همچنین هیات های سه کشور اروپایی عضو برجام هم با عراقچی ملاقات و مصاحبه کردند. ملاقات جداگانه ای هم با انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1693

به "مسکو: پیشرفت ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: پیشرفت ها در نشست کمیسیون مشترک برجام رضایت بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید