مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می رویم

به گزارش اسلیم فا، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می گوید در صورت شکست روسیه، تیمش با اعتماد به نفس بیشتری در مرحله نیمه نهایی برابر مصر قرار می گیرد.

مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می رویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، مسلم مسیگر، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره شرایط این تیم گفت: خوشبختانه بازی های خیلی خوبی را برابر تیم های آمریکا، تاهیتی و روسیه پشت سر گذاشتیم و با ارائه یک نمایش بسیار خوب و کسب 9 امتیاز به سرگروهی گروهمان دست پیدا کردیم. همانطور که همه دیدند، جوان های تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دادند، حتی عملکردی فراتر از آنچه توقع می رفت.

او ادامه داد : فوتبالی که ما به نمایش گذاشتیم بسیار زیبا است و همه بازیکنان با جان و دل در زمین حاضر می شویم. به همین دلیل اعتماد به نفس زیادی پیدا نموده ایم و با آمادگی کاملی آماده بازی حساس برابر مصر هستیم. با یاری یکدیگر می توانیم هرتیمی را شکست بدهیم.

مسیگر که در غیاب احمدزاده مسئولیت کاپیتانی تیم را برعهده دارد، توضیح داد: اینکه با پیروزی روز گذشته برابر روسیه موفق شدیم تا صدرنشین گروه شویم و تا فینال با برزیل رو در رو نشویم، یک نکته مثبت است. رویارویی با مصر سخت است اما شانس بیشتری برابر این تیم خواهیم داشت. تا به اینجای مسابقات گام به گام پیش رفتیم و هرموردی که کادرفنی گفته بود را به اجرا گذاشتیم. متاسفانه محمد احمدزاده برترین بازیکن دنیا به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار ندارد و به نظرم اگر امکان حضور در زمین را داشت، می توانستیم حتی با اختلاف گل های بیشتری بازی ها را پشت سر بگذاریم. اما وقتی تیم یکدل و یکدست باشد، درغیاب برترین بازیکن هم می تواند نتیجه را کسب کند، همانطور که در بازی های مرحله گروهی این را ثابت کردیم. برای بازی امشب هم تمام کوشش خود را بکار می گیریم تا با پیروزی برابر مصر به فینال مسابقات برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 97

به "مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید