مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی شود، پیشنهاد وسوسه انگیز منچسترسیتی به لئو

به گزارش اسلیم فا، آخرین خبرها از آماده شدن یک پیشنهاد وسوسه انگیز از سوی تیم پپ گواردیولا برای ارائه به کاپیتان بارسلونا و آماده شدن او برای بازگشت به تمرینات تیمش حکایت دارد.

مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی شود، پیشنهاد وسوسه انگیز منچسترسیتی به لئو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، لیونل مسی ممکن است در سال های پایانی دوران بازی اش سر از MLS آمریکا درآورد، البته اگر او پیشنهاد وسوسه انگیزی که منچسترسیتی برای او روی میز خواهد گذاشت را قبول کند.

فران سوریانو مدیراجرایی باشگاه منچسترسیتی که از زمان حضورش در بارسلونا خیلی خوب مسی را می شناسد، در حال مذاکره با این بازیکن 33 ساله است و برای او یک قرارداد پنج ساله در نظر گرفته است.

این پیشنهاد به مسی اجازه می دهد که سه سال دیگر در پیراهن منچسترسیتی در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند و بعد از آن دو سال پایانی قراردادش را در دیگر تیم فوتبال تحت تملک مالکان باشگاه منچسترسیتی یعنی تیم نیویورک سیتی آمریکا بازی کند. به این ترتیب مسی می تواند حضورش در میادین فوتبال را حداقل تا 38 سالگی اش تضمین شده بداند.

مسی همیشه با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که بهترین افتخاراتش در بارسلونا را زیر نظر او کسب کرد و همین طور با هموطنش سرخیو آگوئرو مهاجم سیتی روابط بسیار خوبی داشته است.

بازگشت لئو به تمرینات بارسلونا

در بحبوبه حدس ها و شایعه پراکنی ها درباره آینده و مقصد بعدی لیونل مسی، شبکه تلویزیونی TyC Sport آرژانتین (همان رسانه ای که برای اولین بار خبر اعلام درخواست کتبی مسی برای جدایی از بارسلونا را گفت) مدعی شده است که کاپیتان آرژانتینی کاتالان ها با وجود ارائه درخواست رسمی به باشگاه برای موافقت با جدایی اش به عنوان بازیکن آزاد، به تمرینات بارسا باز خواهد گشت.

این شبکه گفت است که مسی به منظور جلوگیری از بروز جنجال و خودداری از ورود به یک نزاع حقوقی با بارسلونا به دلیل غیبت در محل کار، دوشنبه هفته آینده به تمرینات این تیم برمی گردد و کارش را زیر نظر سرمربی جدید کاتالان ها، رونالد کومان شروع می نماید. به این ترتیب انتظار می رود که او روز یکشنبه در مجموعه تمرینی خوان گامپر حضور یابد و تست کرونا بدهد تا با معین شدن عدم ابتلایش به این بیماری تمرینات خود را شروع کند.

مسی نمی خواهد با غیبت در تمرینات بارسلونا بهانه ای به دست باشگاه بدهد تا یک جنگ را علیه او شروع کند و در نتیجه آن محرومیت هایی برایش در نظر گرفته گردد. رامون پلانس مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا هم قرار است از همین فرصت استفاده کند تا کوشش های خود برای وساطت میان مسی و باشگاه را شروع و نظر کاپیتان تیم را برای ماندن در نوکمپ جلب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1253

به "مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی شود، پیشنهاد وسوسه انگیز منچسترسیتی به لئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی شود، پیشنهاد وسوسه انگیز منچسترسیتی به لئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید