مقاله: تعبیر خواب زنده شدن مرده در خواب، دیدن مرده در خواب که زنده شده

به گزارش اسلیم فا، اگر زنی که پسرش مرده است در خواب ببیند که پسرش زنده شده است، به این معناست که مسافرش به خانه بازمی شود.

مقاله: تعبیر خواب زنده شدن مرده در خواب، دیدن مرده در خواب که زنده شده

اگر پسرت را که از جهان رفته است را در خواب خودت زنده ببینی، تعبیر آن است که از ناراحتی و غصه ها رهایی پیدا می کنی.

امام صادق (ع) می فرمایند: اگر مرده ای که او را می شناسی و برای شما آشناست، خواب ببینی که زنده است، به معنای عمل کردن و رفتار است، اگر پادشاهی یا فردی که دارای سِمت مهمی است این خواب را ببیند، یعنی علم و حکمت عظیمی را فرا می گیرد. اگر از انجام کاری ناامید شده است، دوباره به آن کار مشغول می شود و پیروز می شود. همانطور که در آیات آمده است: فَاَمَاتَهُ اللّهُ مِئَهَ عَامٍ ثُمَّ بَعَثَهُ - پس خدا او را صد سال بمیرانید، آنگاه زنده اش کرد (بقره-259).

مادر نماد مراقبت و امنیت است. اگر در خواب ببینید که مادر مرده شما زنده شده است، تعبیر آن است که شما دل تنگ بخشی از وجود مادرتان هستید. به دلیل غم و اندوه از دست دادن مادر، نسبت به احتیاجهای خود بی تفاوت هستید، امکان دارد در این خواب راه درست به شما نشان داده شود. اگر در خواب ببینید که با مادر خود که از جهان رفته و حالا در خواب زنده شده است حرف می زنید، یعنی شما از این طریق می خواهید از مادرتان یاری بگیرید تا مسائلتان را حل کنید. شاید این پیغام از سوی مادر شما باشد و بخواهد به طریقی از شما حمایت کند.

منبع مقاله: تعبیر خواب زنده شدن مرده در خواب، دیدن مرده در خواب که زنده شده

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1893

به "مقاله: تعبیر خواب زنده شدن مرده در خواب، دیدن مرده در خواب که زنده شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب زنده شدن مرده در خواب، دیدن مرده در خواب که زنده شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید