ناآرامی در پی کوشش برای کودتا در لیبی

به گزارش اسلیم فا، منابع لیبیایی خبر دادند که گروه هایی مسلح به مرکز این کشور یورش برده اند و بعضی از ساختمان های دولتی را محاصره نموده اند.

ناآرامی در پی کوشش برای کودتا در لیبی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رسانه ها، صبح امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که عده ای افراد مسلح به مرکز لیبی یورش برده اند و بعضی از ساختمان های دولتی این کشور را تحت کنترل خود درآورده اند.

شاهدان عینی در این خصوص به اسپوتنیک اطلاع دادند که نیروی وابسته به فردی به نام صلاح بادی از فرماندهان نظامی غرب لیبی و گروهی دیگر از مصراته چند ساختمان دولتی را در مرکز تحت کنترل خود درآورده اند.

شاهدان عینی اضافه کردند که پس از یورش نیرو های مهاجم، نیرو های گارد ریاست جمهوری لیبی از مقر های خود عقب نشینی نموده اند و هم اکنون مهاجمان ساختمان های دولتی و ساختمان شورای ریاست جمهوری لیبی را تحت کنترل خود درآورده اند.

طبق این گزارش، هر از گاهی درگیری های خفیفی در مرکز رخ می دهد و صدای تیراندازی به گوش می رسد.

روزنامه لیبیایی الساعه 24 نیز ضمن تأیید این گزارش، اطلاع داد که گروه هایی مسلح که هنوز هویت آن ها معین نشده است، محل اقامت نخست وزیر را در مرکز محاصره نموده اند.

بر اساس این گزارش، محمد المنفی رئیس شورای ریاستی لیبی پس از تسلط گروه های یادشده بر محل اقامت نخست وزیری از یک گروه نظامی درخواست نموده که از خانه اش محافظت نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2031

به "ناآرامی در پی کوشش برای کودتا در لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناآرامی در پی کوشش برای کودتا در لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید