نمایشگاه کتاب پکن آنلاین برگزار می گردد، امکان بازدید برای همه

به گزارش اسلیم فا، جزییات برگزاری نمایشگاه کتاب پکن 2020 با حضورکوبا به عنوان کشور مهمان، به صورت آنلاین اعلام شد.

نمایشگاه کتاب پکن آنلاین برگزار می گردد، امکان بازدید برای همه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، نمایشگاه کتاب بین المللی پکن بالاخره به صورت عمومی به انتظار مردم پاسخ داد و اظهار داشت مراسم سال جاری به خاطر پاندمی کووید -19 به صورت آنلاین برگزار می گردد. نمایشگاه کار خود را از روز بیست وششم آگوست شروع می نماید.

نمایشگاه که سال جاری Smart BIBF 2020 (نمایشگاه هوشمند) نامیده شده، در بیانیه ای گفت رخداد سال جاری منابع آنلاین غنی فراهم می نماید تا ناشران شانس برگزاری نمایشگاه ها، شبکه سازی و مذاکره مجازی را داشته باشند. این منابع به مدت یک سال در دسترس خواهند بود.

ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه به صورت رایگان انجام می گردد تا مشارکت در آن افزایش پیدا کند، اما غرفه داران می توانند از خدمات ویژه پولی هم بهره ببرند تا بتوانند به مخاطبان خود یک تجربه کامل و غنی ارایه بدهند.

پلتفرم این نمایشگاه اجازه برگزاری رخدادهای حرفه ای را به غرفه داران می دهد و فرصت های شبکه سازی فراهم می نماید و همچنین یک مرکز حقوق رسمی راه اندازی می نماید تا دسترسی بین المللی افزایش پیدا کند. یک لینک حقوق هوشمند جدید خدمات هماهنگ سازی آنلاین ارایه می نماید و از غرفه داران دعوت می نماید کاتالوگ های خود را آپلود نمایند، محتواها و ویدیوهای شان را به نمایش بگذارند و با دعوت های تک کلیکی کتاب معرفی نمایند. این خدمات تا روز سی ویکم دسامبر 2020 رایگان خواهند بود.

همچنین بخش یادگیری هوشمند نمایشگاه شامل کنفرانس های آنلاین با سخنرانان متخصص و برگزاری مسترکلس های ویژه می گردد. در این مسترکلس ها که لایو استریم می شوند، جدیدترین روندهای صنعت نشر و مطالعه های بین المللی آنالیز می شوند.

مهمان ویژه سال جاری که کوبا است، یک برنامه کامل از فعالیت های آنلاین ارایه می نماید که بر فرهنگ این کشور تمرکز دارند.

لینگ لین مدیر نمایشگاه کتاب پکن گفت: ما تصمیم گرفتیم این شرایط سخت را تبدیل به فرصتی مثبت برای ارتباط برقرار کردن با غرفه داران به وسیله خلق کردن یک نمایشگاه کتاب هوشمند بکنیم تا بتوانیم همچنین به ناشران یک نمایشگاه کامل ارایه بدهیم و مخاطبان یک پلتفرم دنیای داشته باشند.

او اضافه نمود: از تمام افرادی که تا به حال شانس بازدید از نمایشگاه کتاب پکن را نداشته اند یا در آن غرفه نداشته اند می خواهیم به آن سر زنند و همچنین به بازدیدنمایندگان، غرفه داران و دوستان قدیمی از سراسر دنیا خوش آمد می گوییم.

سال گذشته بیش از 2600 ناشر که نماینده 95 کشور و منطقه بودند در نمایشگاه کتاب پکن شرکت کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1196

به "نمایشگاه کتاب پکن آنلاین برگزار می گردد، امکان بازدید برای همه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب پکن آنلاین برگزار می گردد، امکان بازدید برای همه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید